Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 30 Ekim 2015

30 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ(ELEME GECESİ)

İşte Benim Stilim yarışmasının 9.haftasında eleme gecesi 30 ekim 2015 cuma akşamı yayınlandı. İşte Benim Stilimde elemeye bu hafta çok büyük bir sürpriz ile İkizler(Aycan ve Nurcan Şencan), Ezgi Baylar ve Zeynep Öztürk kaldı. Bildiğiniz gibi geçen hafta yarışmaya Sara Koçoğlu veda etmişti. bu hafta yarışmada kalan 11 yarışmacıdan 1 kişi daha elenecek. Bakalım 30 ekimde İşte Benim Stilimde elenen kim olacak, Zeynep mi Ezgi Baylar mı İkizler mi elenecek.  Bu gece bu üç yarışmacıdan birisi yarışmacı arkadaşları sayesinde elemeden kurtulacak. Bakalım elemeye kalan iki yarışmacı kim olacak...
30 EKİM ZEYNEP ÖZTÜRK ELENDİ...
BU HAFTA ELENEN ZEYNEP ÖZTÜRK OLDU...


30 EKİM ZEYNEP EZGİ BAYLAR MI ELENECEK?

NUR YERLİTAŞ "EZGİ" GİTSİN DEDİ
İVANA SERT "EZGİ" GİTSİN DEDİ
KEMAL DOĞULU "ZEYNEP" GİTSİN DEDİ
UĞURKAN EREZ "ZEYNEP" GİTSİN DEDİ

Bakalım kim elenecek... Eleme gecesindeki kıyafetler, jüri oyları ve dahası az sonra sitemizde olacak. Her zaman ki gibi bu hafta eleneni yine sitemizden öğreneceksiniz...Takipte kalın...

EZGİ BAYLAR ELENSİN DİYENLER BEĞENSİN 
ZEYNEP ELENSİN DİYENLER BEĞENSİN 
İşte 10 Bin TL için yarışan diğer yarışmacıların kıyafetleri...
Bugün 10 TL ödülü NİHAL CANDAN aldı...










30 ekim eleme gecesinde yarışmacılar "KANAT" konsepti ile 10 Bin tl için yarışacaklar. Jüriden en yüksek puanı alan yarışmacı 10 Bin TL'nin sahibi olacak... İşte 30 ekim eleme gecesi yarışmacıların kıyafetleri, puanları, 10 bin tl ödülü kazanan yarışmacı ve elenen yarışmacı....

Eleme gecesi tüm puanlar ve elenen yarışmacı bu sayfada olacak...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
1.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
2.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
3.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
4.Hafta Otomobil Ödülü Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
5.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
6.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÖZDEN CERRAHOĞLU
8.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
9.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NİHAL CANDAN

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELENEN YARIŞMACILAR
1.Hafta Elenen Yarışmacı MARİA SURİNA
2.Hafta Elenen Yarışmacı GİZEM GÜLER
3.Hafta Elenen Yarışmacı TUĞÇE ERGİŞİ
4.Hafta Elenen Yarışmacı ELEME OLMADI
5.Hafta Elenen Yarışmacı DİDEM EZGİ AKIN
6.Hafta Elenen Yarışmacı MELEK BALKAN
7.Hafta Elenen Yarışmacı NAZLI HAMARAT
8.Hafta Elenen Yarışmacı SARA KOÇOĞLU
9.Hafta Elenen Yarışmacı ???

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 28.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 29.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 30.Bölüm Kıyafetleri TIKLA > 
İşte Benim Stilim All Star 32.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 33.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 34.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 35.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 36.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 37.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 38.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 39.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 40.Bölüm Kıyafetleri TIKLA > 
İşte Benim Stilim Kim Elendi 41.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 43.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 44.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 45.Bölüm Kıyafetleri TIKLA > 
İşte Benim Stilim All Star 46.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 47.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 48.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 30 ekim kim elendi, iste benim stilim kim gitti 30 ekim, iste benim stilim all star kim elendi 30 ekim cuma, kim elendi işte benim stilim,30 ekim ezgi baylar elendi mi, 30 ekim ikizler elendi mi, 30 ekim zeynep öztürk elendi mi,
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 30 Ekim 2015 Reviewed by Haberler4 on 10/30/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.