Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 19 Eylül 2015

19 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ(ELEME GECESİ)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının üçüncü eleme gecesi 19 eylül cumartesi akşamı Tv8 kanalında yayınlandı. Her hafta bir yarışmacının elendiği yarışmada bu hafta da bir yarışmacı elenecek. İlk hafta Maria Surina, İkinci hafta ise Gizem Güler elenmişti. Bu hafta ise Nazlı Hamarat yada Tuğçe Ergişi'den birisi elenecek... İşte 19 eylülde İşte Benim Stilimde elenen yarışmacı...

18 eylül cuma günü yayınlanan bölümde jüri üyeleri eleme potasındaki 5 yarışmacıdan(Ezgi Ünal, Tuğçe Ergişi, Nazlı Hamarat,Aycan Nurcan Şencan, Ayşenur Balcı) 3'ünü 19 eylül eleme gecesinde eleme için belirlediler...19 eylül İşte Benim Stilim All Starda elemeye kalanlar "NAZLI HAMARAT" "EZGİ ÜNAL" "TUĞÇE ERGİŞİ" oldular... Daha sonra yarışmacıların oyları ile EZGİ ÜNAL elemeden kurtuldu. NAZLI HAMARAT ve TUĞÇE ERGİŞİ elemeye kalan yarışmacılar oldu. Bu iki yarışmacı gecenin sonunda en iyi kıyafetleri ile jürinin karşısına gelecek ve jürinin oyları ile birisi yarışmaya veda edecek. Gecenin sonunda 1 yarışmacı elenirken 1 yarışmacıda jüri puanları ile 10 Bin TL'nin sahibi olacak... İşte elenen ve 10 bin tl ödülü kazanan yarışmacı...

19 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELENEN YARIŞMACI

TUĞÇE ERGİŞİ ELENDİ...

NAZLI HAMARAT MI TUĞÇE ERGİŞİ Mİ ELENDİ?
 
Elemeye Kalan Nazlı Hamarat ve Tuğçe Ergişi arasında jürinin oyları ile elenen yarışmacı belli oldu...

NUR YERLİTAŞ:"NAZLI HAMARAT" gitsin dedi
KEMAL DOĞULU: "TUĞÇE ERGİŞİ" gitsin dedi
İVANA SERT: "TUĞÇE ERGİŞİ" gitsin dedi
UĞURKAN EREZ: "TUĞÇE ERGİŞİ" gitsin dedi

***
19 Eylül akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışması eleme gecesinde 10 TL ödül için konsept "Dans". Gecede konuk sanatçılar ise Tuğba Yurt ve Emre Kaya olacak ve geceye şarkıları ile renk kattı...
İşte 19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri, Puanları...

İŞTE BENİM STİLİM 3.HAFTA ELEME GECESİ
19 eylül 10 Bin TL Ödülü Kim Kazandı?
19 eylül eleme gecesinde Dans konsepti ile ekrana gelen yarışmacılardan jüriden en yüksek puanı alan "EMEL ÖZKIZLTAŞ" 10 Bin TL ödülün sahibi oldu... Emel Özkızıltaş dans kıyafeti ile tüm jüden 10 puan alarak 40 puan ile gecenin en fazla puanını aldı ve 10 bin TL nin sahibi oldu...


19 EYLÜL İBS KIYAFETLER.VE PUANLAR:.
GÜLŞAH YILMAZ: Gülşah Yılmaz 19 eylül eleme gecesi dans konseptinde oryantal kıyafeti ile dans ederek sahneye çıktı.
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Gülşah Yılmaz puanları;
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam: 30 Puan
EZGİ ÜNAL:Ezgi Ünal 19 eylül eleme gecesinde Pasadoble dansını sergiledi...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ezgi Ünal'ın aldığı puanlar;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu:7 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam: 31 Puan
ÇİĞDEM ÇELİK: Çiğdem Çelik 19 eylül eleme gecesinde Kanto dansı ile sahneye çıktı
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi  Çiğdem Çelik puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam: 24 Puan
NİHAL CANDAN: Nihal Candan bu hafta eleme gecesinde Mezdeke kıyafeti ile geldi...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nihal Candan puanları;
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam: 34 Puan
EZGİ BAYLAR: Ezgi Baylar Bachata dans kıyafeti ile sahneye çıktı...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ezgi Baylar puanları;
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam: 34 Puan
AYCAN NURCAN ŞENCAN(İKİZLER): İkizler bu eleme gecesinde samba dansları ile büyülediler...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Aycan Nurcan Şencan  puanları;
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam: 38 Puan
NAZLI KAYAASLAN: 19 eylül eleme gecesinde Nazlı Kayaaslan Liirik Dans kostümü ile sahneye çıktı.
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nazlı Kayaaslan  puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 26 Puan
ÖZDEN CERRAHOĞLU: Özden Cerrahoğlu eleme gecesinde dans ederken düşse de performansını sergiledi...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Özden Cerrahoğlu puanları;
Nur Yerlitaş: 0 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: Puan
Uğurkan Erez: Puan
Toplam: Puan
AYŞEGÜL DOĞAN: ...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ayşegül Doğan puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 24 Puan
AYŞENUR BALCI: ...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ayşenur Balcı puanları;
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam: 38 Puan
EMEL ÖZKIZILTAŞ: Gecenin en iyi kostümü ve dansı ile Emel Özkızıltaş Jennifer Lopez dansı ile 10 Bin TL kazandı...
19 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Emel Özkızıltaş puanları;
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam: 40 Puan

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
1.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
2.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
3.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 19 eylül, işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi 19 eylül, ibs eleme gecesi kim elendi 19 eylül, ibs kim elendi 19 eylül, bu hafta kim elendi işte benim stilim,bu stil benim kim elendi 19.09.2015, tuğçe elendi mi, nazlı hamarat elendi mi
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 19 Eylül 2015 Reviewed by Haberler4 on 9/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.