Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 4.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(3 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 4.BÖLÜM(3 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 4.bölümü 3 Eylül 2015 perşembe günü ekrana geldi. Haftasonu bir yarışmacının eleneceği yarışmada hergün yarışmacılar kıyafetleri ile jüriden puan alıyor ve en az puanı alan 3 yarışmacıdan 1 yarışmacı günün en kötü giyineni seçiliyor ve üzgün sembol alıyor. Günün kötüsü eleme potasına girecek. Eleme potasına giren 5 yarışmacıdan 3 ü eleme gecesinde elemeye kalacak... Her gün olduğu gibi bugün de sitemizden yarışmacıların kıyafetlerini, jüri üyelerinin verdiği puanları ve elemeye kalan yarışmacıları takip edebilirsiniz... İşte 3 Eylül İşte Benim Stilim All Star 4.Bölüm yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar...

İşte Benim Stilim yeni bölümündeki kıyafetler günün en kötü giyinen yarışmacısı... İşte 4.bölümde yarışmacıların aldıkları puanlar ve yaşananlar...

1.Bölüm Ezgi Ünal(Eleme Potası)
2.Bölüm Nihal Candan(Eleme Potası)
3.Bölüm Maria Surina(Eleme Potası)
4.Bölüm Maria Surina(Eleme Potası)

3 Eylül Perşembe akşamı İşte Benim Stilim All Star'da jüriden en az puanı alan yarışmacılar;
  • Maria Surina
  • Ezgi Baylar
  • Emel Özkızıltaş
oldu. Bu yarışmacılardan "Ezgi Baylar" ve "Emel Özkızıltaş" jüri kararı ile koruma altına alındı ve "Marira Surina" bu akşamın en kötü giyineni oldu ve üzgün surat sembolünü alarak eleme potasına girdi...

MARİA SURİNA 2 kez eleme potasına kaldığı için elmeye kalan ilk isim oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 4.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Dj
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 12 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Kız Arkadaşı ile Balık Yemeye Gitmek
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Tuğçe Ergişi
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Konsere Gitmek
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Sultan Kayaaslan
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Konsept: Okul Gösterisi İzlemeye Gitmek
İşte Benim Stilim All Star Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: - Puan
Konsept: Takı Mağazasına Gitmek
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Melisa Doğan
Nur Yerlitaş: - Puan
İvana Sert: - Puan
Kemal Doğulu: - Puan
Toplam Puan: - Puan
Konsept: Madonna Konseri
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Maria Surina
Nur Yerlitaş: 3 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 11 Puan
Konsept: Efes Gezisi
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: - Puan
İvana Sert: - Puan
Kemal Doğulu: - Puan
Toplam Puan: - Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Serpil Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: - Puan
İvana Sert: - Puan
Kemal Doğulu: - Puan
Toplam Puan: - Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Gizem Güler
Nur Yerlitaş: - Puan
İvana Sert: - Puan
Kemal Doğulu: - Puan
Toplam Puan: - Puan
Konsept: -

Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 3 eylül,iste benim stilim all star 4.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 4.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 3 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 3 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler
İşte Benim Stilim All Star 4.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(3 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/03/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.