Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 7.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(7 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 7.BÖLÜM(7 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 7.bölümü 7 Eylül 2015 pazartesi günü ekrana geldi. Cumartesi günü yarışmanın ilk eleme gecesinde elenen ilk yarışmacı belli oldu. 5 eylül cumartesi akşamı işte benim stilim all star'da elenen isim Maria Surina oldu. Bakalım bu hafta elemeye kimler kalacak ve kim elenecek. İşte bu haftanın ilk bölümü ve yarışmacıların aldıkları puanlar, günün en kötü giyineni...Bildiğiniz gibi her gün bir yarışmacı en kötü giyinen seçilecek ve 5 yarışmacı eleme potasına girecek, potaya giren yarışmacılardan 2 yarışmacı elemede yarışacak... 7 eylül pazartesi günü işte benim stilim'de eşini kaybeden eski yarışmacı Nazlı Hamarat'ta boy gösterdi. Nazlı Hamarat artık İşte Benim Stilim All Star yarışmasında...İşte 7 Eylül İşte Benim Stilim All Star 7.Bölüm yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar...

İşte 7.bölümde yarışmacıların aldıkları puanlar ve yaşananlar...

7.Bölüm Tuğçe Ergişi(Eleme Potası)

7 eylül Pazartesi günü en düşük puan alan yarışmacılar TUĞÇE, EZGİ ve ÖZDEN oldu. Bu 3 yarışmacıdan "ÖZDEN" ve "EZGİ" jüri kararı ile korumaya alındı ve "TUĞÇE ERGİŞİ" günün en kötü giyineni seçildi.


İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 7.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Konsept: Lady Gaga Fan Partisi
İşte Benim Stilim All Star Gizem Güler
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Menajerlik Şirketine Gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Tuğçe Ergişi
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Butik Satıcısı
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: İşe Gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Sultan Kayaaslan
Nur Yerlitaş: - Puan
İvana Sert: - Puan
Kemal Doğulu: - Puan
Toplam Puan: - Puan
Konsept: - 
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Yemeğe Gitmek 
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Tasarım Lansmanı
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Kardeşi İle Eğlenmeye Gitme
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Konsept: Açık Arttırmaya Gitmek
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Restoranda Canlı Müzik Dinlemek
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Tatilde Restorana Gitmek
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Arkadaşlar Müzik Dinlemeye

Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 7 eylül,iste benim stilim all star 7.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 7.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 7 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 7 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, 7.bölüm nazlı hamarat, işte benim stilim nazlı hamarat 7 eylül
İşte Benim Stilim All Star 7.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(7 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/07/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.