Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

İŞTE BENİM STİLİM SERPİL GÜLŞAH YILMAZ KİMDİR?

İşte Benim Stilim 3.sezonu yeni yarışmacıları ile tv8 ekranlarında başladı. Yeni sezonda yeni yarışmacıları ile yeni bir soluk getiren İşte Benim Stilim yine renkli simalarla büyük ödül için birbirinden şık kıyafetlerle ekranlarda olacak. 5 nisan 2015 pazartesi günü ilk bölümü ile ekrana gelen İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarından Serpil Gülşah Yılmaz dikkat çeken isimlerden birisi. Güzelliği ile dikkat çeken Serpil Gülşah Yılmaz hakkında izleyicilerin merak ettiği soruların cevabı yazımızın devamında... Serpil Gülşah Yılmaz kimdir, kaç yaşında, sevgilisi kim, ne iş yapıyor? İşte tüm detayları ile Serpil Gülşah Yılmaz'ın biyografisi...

Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir?
Serpil Gülşah Yılmaz Yaşı: 32
Serpil Gülşah Yılmaz Boyu: 168 
Serpil Gülşah Yılmaz Kilosu: -

İşte Benim Stilim yarışmasına 33.bölümde misafir yarışmacı olarak katılan Serpil Gülşah Yılmaz 3.sezonda yarışma hakkı elde etti.

Serpil Gülşah Yılmaz, Güzel Sanatlar mezunu olan 32 yaşındaki güzel yarışmacı gayrimenkul pazarlama işi ile uğraşıyor. Styling işi ile de uğraşan güzel yarışmacı moda ile iç içe olduğu için yarışmaya katılmış.

Serpil Gülşah Yılmaz Ardahanlı'dır.
Serpil Gülşah Yılmaz ayrıca oryantal dans konusunda iddialı olduğunu söylüyor...

Serpil Gülşah Yılmaz Fotoğrafları:
serpil gulsah yilmaz kimdir, iste benim stilim serpil kim, serpil gulsah kim iste benim stilim, serpil gulsah kac yasinda ,   serpil gulsah yilmaz eşi, serpil gulsah yılmaz evli mi
İşte Benim Stilim Serpil Gülşah Yılmaz Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 4/07/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.