Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi

sinem-umas
İŞTE BENİM STİLİM SİNEM UMAŞ KİMDİR?

İşte Benim Stilim Yeni Yarışmacısı Sinem Umaş...

İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları ile 5 nisan 2015 pazartesi günü yayınlandı. İlk eleme gecesi 10 nisan 2015 cuma günü gerçekleşecek olan işte benim stilim yarışmasının yeni yarışmacıları çok ilgi gördü. 3.sezonunda İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları ile yine Türkiye'nin en stil kadınını arayacak. 100 bin TL büyük ödül için yarışmacılar podyumda yürüyecek ve yıldız almak  için kıyasıya yarışacak... 13 güzel yarışmacı ile yeni sezona başlayan İşte Benim Stilim yarışmacılarından birisi de Sinem Umaş. Sinem Umaş ekranlardan tanıdığımız birisi aslında. Daha önce gelinim olur musun programına  katılan Sinem Umaş yarışmanın en iddialı isimlerinden. Peki Sinem Umaş kimdir, kaç yaşında, Sinem Umaş'ın sevgilisi kim, nereli, ne iş yapıyor? İşte tüm detayları ile Sinem Umaş biyografisi...

Sinem Umaş Kimdir?
Sinem Umaş Yaşı: 31
Sinem Umaş Boyu: 165 cm
Sinem Umaş Kilosu: 55 kg
Sinem Umaş Saç Rengi: Koyu Bakır
Sinem Umaş Göz Rengi: Yeşil
Sinem Umaş Twitter Hesabı : @sinemums 
Sinem Umaş Instagram Hesabı: @sinemumas 
 
İşte benim stilim 3.sezon yarışmacılarından Sinem Umaş 1984 doğumlu. İstanbul'da yaşayan güzel yarışmacı moda tasarımı okumuş. Sinem Umaş yıllar önce Gelinim Olur musun yarışmasına katılmış, burada Semra Yücel ile olan diyalogları sayesinde Türkiye'ye kendini tanıtmıştı. Program bittikten sonra bir ara müzikle ilgilenmiş öptün mü isimli şarkı ile müzikseverlerle buluşmuş fakat beklediği ilgiyi görememiştir. Uzun zamandır ekranlardan uzak kalan güzel yarışmacı şimdilerde işte benim stilim yarışmasında Türkiye'nin en stil kadını olmak için yarışıyor...

Sinem Umaş Fotoğrafları:
iste-benim-stilim-sinem-umas iste-benim-stilim-sinem-umas iste-benim-stilim-sinem-umas iste-benim-stilim-sinem-umas iste-benim-stilim-sinem-umas iste-benim-stilim-sinem-umas iste-benim-stilim-sinem-umas


İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI
    İşte Benim Stilim Sinem Umaş Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi Reviewed by Haberler4 on 4/10/2015 Rating: 5
    All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
    Powered By Blogger, Share by Star Tuan

    Biểu mẫu liên hệ

    Ad

    E-posta *

    Mesaj *

    Blogger tarafından desteklenmektedir.