Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi

ezgi_unal
İŞTE BENİM STİLİM EZGİ ÜNAL KİMDİR?

İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacıları ile 5 nisan 2015 pazartesi günü yayınlandı. 3.sezonunda İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları ile yine Türkiye'nin en stil kadınını arayacak.100 bin TL büyük ödül için yarışmacılar podyumda yürüyecek ve yıldız almak  için kıyasıya yarışacak... 13 güzel yarışmacı ile yeni sezona başlayan İşte Benim Stilim yarışmacılarından birisi de Ezgi Ünal. Peki Ezgi Ünal kimdir, kaç yaşında, Ezgi Ünal'ın sevgilisi kim, nereli, ne iş yapıyor? İşte tüm detayları ile Ezgi Ünal biyografisi...

Ezgi Ünal Kimdir?
Ezgi Ünal Yaşı: 27
Ezgi Ünal Boyu: 176 cm
Ezgi Ünal Kilosu: 56
Ezgi Ünal Ölçüleri: 84-62-92
Ezgi Ünal Saç Rengi: Sarı
Ezgi Ünal Göz Rengi: Ela

İşte Benim Stilim 38.bölümünde misafir yarışmacı olarak katılan Ezgi Ünal 3.sezon İşte Benim Stilim yarışmasında yarışmaya hak kazandı.
Ezgi Ünal 1988 doğumludur. Aslen Ispartalı olan güzel yarışmacı İstanbul'da yaşıyor. Ezgi Ünal'ı daha önce Alabora isimli yarışmadan tanıyoruz. Ezgi Ünal Alabora'da yarışan Şavaş Kıran ile sevgilidir.

Ezgi Ünal'ın mesleği tasarımcılık olmasına rağmen modern dansla ilgilenen güzel yarışmacı bir çok sanatçının konserlerinde dansçı olarak görev almıştır.

Ezgi Ünal Fotoğrafları:

 ezgi_unal ezgi_unalezgi_unal  ezgi_unal ezgi_unalezgi_unal

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Ezgi Ünal Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi Reviewed by Haberler4 on 4/06/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.