Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları

duygu-barazi
İŞTE BENİM STİLİM DUYGU BARAZİ KİMDİR?

İşte Benim Stilim 3.sezon yarışmacıları tanıtıldı. 3 Nisan 2015 Cuma akşamı yapılan final gecesinde yeni sezon yeni yarışmacılarının tanıtımı yapıldı. 6 Nisan 2015 Pazartesi günü yeni yarışmacılarla 3.sezona merhaba diyecek olan İşte Benim Stilim'de 13 güzel yarışmacı büyük ödül için mücadele edecek. İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarından birisi de Duygu Barazi. Duygu Barazi güzelliği ve fiziği ile dikkat çekmeyi başardı. Duygu Barazi ünlü oyuncu Angelina Jolie'ye benzerliği ile dikkat çekti. Zaten güzel yarışmacı Angelina Jolie 'nin dublörlüğünü yaptığını açıkladı. Peki kimdir Duygu Barazi, Duygu Barazi kaç yaşında, evli mi, sevgilisi kim, hangi dizlerde ve filmlerde oynadı? İşte tüm soruların cevabı...

Duygu Barazi Kimdir?
Duygu Barazi Yaşı: 33
Duygu Barazi Boyu: 167 cm
Duygu Barazi Kilosu: -

İşte Benim Stilim yarışmasına 22.bölümde konuk olarak gelen Duygu Barazi, 3 nisan akşamı final gecesinde 3.sezon yarışmacısı olarak dahil oldu. Duygu Barazi Angelina Jolie benzerliği ile dikkat çekti.  Duygu Barazi İstanbulda yaşıyor. Duygu Barazi Angelina Jolie'nin Turist filminde dublör olarak görev yapmış. Ünlü sanatçı ile Los Angeles 'da bir yemek sırasında tanışmış ve filmden rol kapmayı başarmış. Hakkında daha fazla bilgi bulunmayan güzel yarışmacı ile ilgili tüm bilgiler ilerleyen günlerde eklenecektir...

Duygu Barazi Fotoğrafları:
duygu-barazi

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Duygu Barazi Kimdir, Kaç Yaşında, Boyu, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 4/04/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.