Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Şilan Makal Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

silan-makal
İŞTE BENİM STİLİM ELÇİN KAYADİBİ ŞENEL KİMDİR

İşte Benim Stilim 3.sezonu ilk bölümü ile 6 Nisan 2015 pazartesi günü yayına başladı. Yeni sezonda yeni yarışmacılarla merhaba diyen İşte Benim Stilim'de 13 güzel yarışmacı yine büyük ödül için en güzel kıyafetleri ise stillerini yansıtacak ve jüriden yıldız almaya çalışacak... İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarında birisi de Şilan Makal. Şilan Makal güzelliği ve fiziği ile ilk günden dikkat çekmeyi başardı. Peki Şilan Makal kimdir, kaç yaşındadır, evli mi, ne iş yapıyor? İşte tüm soruların cevapları... İşte Şilan Makal biyografisi...

Şilan Makal Kimdir?
Şilan Makal Yaşı: 21
Şilan Makal Boyu: -
Şilan Makal Kilosu: -

Şilan Makal, işte benim stilim yarışmasına 3.sezonda dahil oldu. Şilan Makal 21 yaşında ve Tarih bölümü öğrencisi. Eğitimine devam eden güzel yarışmacı akademisyen olmak istiyor. 3 kardeşi oaln Şilan ailenin en büyük çocuğu.

Şilan isminin anlamının yaban gülü olduğunu söyleyen güzel yarışmacı Şilan Makal ilk gün yayınlanan bölümde üç jürinin de beğenisi kazandı ve yıldız almayı başardı. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl bir performans sergileyecek ve bakalım finale kadar ilerleyebilecek mi? Göreceğiz...

Şilan Makal Fotoğrafları:

silan-makal silan-makal silan-makal

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Şilan Makal Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 4/06/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.