Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

neda-poursaeid
İŞTE BENİM STİLİM NEDA POURSAEID KİMDİR

İşte Benim Stilim 3.sezon yarışmacıları 3 nisan final gecesinde tanıtıldı. Yeni sezonda 13 güzel yarışmacı ile tv8 ekranlarında devam edecek olan İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları izleyenler tarafından çok merak edilmeye başlandı. İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarından birisi de Neda Poursaeıd. Peki kimdir Neda Poursaeıd kaç yaşında, nereli, ne iş yapıyor, evli mi? İşte merak edilen Neda Poursaeıd'in biyografisi ve fotoğrafları...

Neda Poursaeıd Kimdir?
İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı Neda Poursaeıd İranlıdır. 26 yaşındaki güzel yarışmacı mimar fakat şuanda hosteslik yapmaktadır. Neda Poursaeıd 4 aydır İstanbulda yaşıyor.

Neda Poursaeıd Yaşı: 26
Neda Poursaeıd Boyu: -
Neda Poursaeıd Kilosu: -

Neda Poursaeıd Fotoğrafları:
 



İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Neda Poursaeıd Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 11/23/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.