Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

İŞTE BENİM STİLİM SİMA ŞERAFETTİNOVA KİMDİR

İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları ile 5 nisan 2015 pazartesi günü ilk bölümü ile ekrana geldi. 3.sezonda birbirinden farklı, 13 güzel yarışmacı ile işte benim stilim yeni stil kadını bulmak için her hafta içi tv8 ekranlarında olacak. İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarında belki de en dikkat çekeni yarışmanın en küçüğü 17 yaşındaki Sima Şerafettinova oldu. Sima Şerafettinova hem küçük yaşı, hem de güzelliği ile şimdiden ilgi görmeye başladı. Peki İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı Sima Şerafettinova kimdir, kaç yaşında, sevgilisi kim, nereli? İşte tüm detayları ile Sima Şerafettinova'ın biyografisi...

Sima Şerafettinova Kimdir?
Sima Şerafettinova Yaşı: 17
Sima Şerafettinova Boyu: 165 cm
Sima Şerafettinova Kilosu: -
Sima Şerafetinova instagram hesabı: instagram/Sima

İşte Benim Stilim yarışmasına 74.bölümde misafir yarışmacı olarak katılan Sima Şerafettinova 3.sezonda yarışma hakkı kazandı.haberler4

Sima Şerafettinova 17 yaşında Azerbaycanlı. Evet Sima Şerafettinova İşte Benim Stilim yarışmasının en küçük yarışmacısı. Küçük yaşına rağmen şimdiye kadar bir çok yarışmaya ve televizyon programına katılmış. Yaşı küçük olmasına rağmen yarışmalara ailesinin izni ile katılan Sima Şerafettinova 15 yaşında ilk yarışmasına katılmış. Azerbnaycan baya ünlü olan güzel yarışmacı 13 yaşında mankenliğe başlamış ve küçük yaşında fotomodelliğe başladı. 15 yaşında Moda yarışmasına katılmış, daha sonra Best Model  of Azerbaycan 2014 Güzellik yarışmasına katılmış ve birinci olmuş. Ayrıca Azerbaycan'ın önce gelen kanallarından ANS TV de bir program sunuyor. 6 dil bilen güzel yarışmacı şimdi de şansını İşte Benim Stilim yarışmasında denemek istiyor... Yarışmanın iddialı isimlerinde olan Sima Şerafettinova bakalım jüri tarafından beğenilecek mi? Göreceğiz..

Sima Şerafettinova Fotoğrafları:

 Sima Şerafettinova





İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Sima Şerafettinova Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 11/23/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.