Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 73.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(23 Kasım 2015)

İŞTE BENİM STİLİM SON BÖLÜM 73.BÖLÜM(23 KASIM 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının son bölümü yani 73.bölümü 23 Kasım pazartesi günü ekrana geldi. Moda yarışması işte benim stilimde geçen hafta Sinem Umaş elenmişti. Bu hafta ise yeni iki yarışmacı dahil oldu. Artık yarışmada finale doğru az bir zaman kaldı ve yarışmaya yeni yarışmacı gelmeyecek. Yeni gelen yarışmacılar ise İranlı Neda Poursaeıd ve Azerbaycanlı Sima Şerafettinova oldu. Bu iki yarışmacı bakalım all stara ayak uydurabilecek mi yoksa diğerleri gibi hemen elenecekler mi göreceğiz... İşte 23 kasım pazartesi günü işte benim stilimdeki kıyafetler, kombinler... İşte bugünkü yarışmacıların puanları ve eleme potasına kalan yarışmacı...
Yeni yarışmacı Neda Poursaeıd kimdir tıkla >
Yeni yarışmacı Sima Şerafettinova kimdir tıkla >
İşte 23 kasım işte benim stilimde eleme potasına kalan yarışmacı...

73.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Sima Şerafettinova"

Bugün işte benim stilimde en kötü giyinenler Sima, Neda ve Ayşegül Doğan oldu ve jüri kararı ile eleme potasına giren ilk yarışmacı ilk gününde Sima oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 73.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Kombin: Emel Özkızıltaş işte benim stilim son bölümünde gri kazak, kırmızı bir şapka ve botlarla sahneye çıktı
Kıyafeti Nereden Aldı: -http://haberler4.blogspot.com
İşte Benim Stilim All Star Neda Poursaeıd
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Kombin: Neda Poursaeid all star ilk gününde siyah bir tulum, kahverengi kaban ve çok pahalı bir kolye ile podyuma çıktı
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Kombin: Aycan bugün siyah ceket elbise, Nurcan ise yeşil kadife mini elbise ile sahneye çıktı
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin: Özden Cerrahoğlu bugün siyah deri ceket, mini elbise ve çorap çizme ile podyuma çıktı
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Sima 
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülay Hançer
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim All Star 73.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(23 Kasım 2015) Reviewed by Haberler4 on 11/23/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.