Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

zeynep-ozturk
İŞTE BENİM STİLİM ZEYNEP ÖZTÜRK

Tv8 İşte Benim Stilim yarışmacılarından Zeynep Öztürk hakkında merak edilenleri sizin için araştırdık. Yarışmacılardan en dikkat çekenlerden birisi olan Zeynep Öztürk güzelliği ile ve giydiği kıyafetlerle en çok takip edilenlerden. Peki kimdir Zeynep Öztürk, işte detaylar...

İşte Benim Stilim yarışmasında yarışan yarışmacılarından Zeynep Öztürk rakiplerini bir bir eleyerek finale kalmayı başardı... Özellikle geçtiğimiz haftalarda elenen Nihal ve bir önceki hafta elenen Özden ile arasında sık sık yaşanana tartışmalara rağmen yarışmada kalmayı başaran Zeynep Öztürk finalde de iddialı yarışmacılardan. Bakalım 3 nisandaki final gecesinde birinci olabilecek mi? İşte Zeynep Öztük hakkında merak edilenler... Zeynep Öztürk biyografisi...

ZEYNEP ÖZTÜRK KİMDİR?
Zeynep Öztürk Yaşı: 31
Zeynep Öztürk Boyu: 172 cm
Zeynep Öztürk Kilosu: 52 kg
Zeynep Öztürk Saç Rengi: Siyah
Zeynep Öztürk Göz Rengi: Kahve

İşte Benim Stilim yarışmacılarından Zeynep Öztürk 31 yaşındadır. Etilerde yaşayan yarışmacının kendine ait Etiler’de butiği vardır ve yarışmadaki kıyafetleri buradan giyiniyor. Güzel yarışmacı yüzük kullanmayı çok sevdiğini söylüyor. Zeynep Öztürk'ün hayali ise iyi bir modacı olmak. Yarışmadan kazandığı parayla işine yatırım yapmak istiyor. Vücudunu beğendiğini söyleyen yarışmacı daha önce burun estetiği yaptırmış.

İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Fotoğrafları:



İşte Benim Stilim Zeynep Öztürk Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 2/20/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.