Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Serhan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

BU TARZ BENİM SERHAN ÇELİKER KİMDİR?

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim'de artık erkek yarışmacılar da yer alıyor. Geçtiğimiz hafta yeni formatı ile ekrana gelene Bu Tarz Benim yarışmasında 11 kız 11 erkek çiftler halinde yarışacak. İzleyiciler erkek yarışmacıları merak etmeye başladı. Biz de haberler4 olarak erkek yarışmacılardan Serhan Çelik hakkında merak edilenleri araştırdık. Serhan Çeliker kimdir, kaç yaşındadır, gibi merak edilen soruların cevabı yazımızın devamında...

Bu Tarz Benim Cansu ile ekrana gelen Serhan özellikle genç kızların ilgi odağı oldu. Cansu ve Serhan bu hafta birlikte sahneye çıktılar ve her gün farklı bir hikaye ile jüriden puan almaya çalıştılar.

Bu Tarz Benim Serhan Çeliker Kimdir?
Bu Tarz Benim Serhan Yaşı: 27
Bu Tarz Benim Serhan Boyu:188 cm
Bu Tarz Benim Serhan Kilosu: -
Bu Tarz Benim Serhan Saç Rengi:
Bu Tarz Benim Serhan Göz Rengi:

Serhan Çeliker 29.06.1989 doğumludur.  Eğitimini Kamu Yönetimi üzerine alan yakışıklı yarışmacı tiyator eğitimi de almıştır. Yarışmadan önce televizyon ekranlarından tanıdığımız birisi aslında. Daha önce ATV ekranlarında yayınlanan Tövbeler tövbesi dizisinde Yiğit karakterini canlandırmıştır. Serhan Çeliker'in oynadığı tüm diziler...

Serhan Çeliker Oynadığı Diziler:
ATV Tövbeler Tövbesi dizisi Yiğit Karakteri
STAR TV İffet dizisi Başkomiser
SHOW TV Eve Düşen Yıldırım dizisi Başkomiser
ATV Hayat Devam Ediyor dizisi Reklamcı

Serhan Çeliker yYaptığı Modellik:
Damat Tween 1 sene boyunca tüm defileleri
Eskisehir Anadolu Üniversitesi Osmanlı defilesi
Yeditepe Ğnşiversitesi  Kökler defilesi
Okan Üniversitesi Moda Tasarım defilesi
Nicolette Giyim İç giyim katalog
Leke Jeans Defile

Bu Tarz Benim Serhan Fotoğrafları

İşte Bu Tarz Benim Erkek Yarışmacıları...

 Bu Tarz Benim Okan
 Bu Tarz Benim İsmail
 Bu Tarz Benim Can
Bu Tarz Benim Emre
Bu Tarz Benim Egemen
Bu Tarz Benim Serhan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 2/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.