Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Gizem Güler Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi

gizem-guler
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR GİZEM GÜLER

Tv8'in sevilen tarz yarışması işte benim sitilim yeni yayın sezonunda İşte Benim Stilim All Star olarak başladı. Yarışmada üç sezonun en iyi yarışmacılrı olacak. Yarışma All Star olduğu için rekabet biraz daha fazla olcak..

Yeni sezona İşte Benim Stilim All Star olarak başlayan yarışma programının yarışmacılarından biriside GİZEM GÜLER

İlk sezonda yarışan yarışmacılardan bir diğeri de Gizem Güler. Yarışmacı yarışmada Nur Yerlitaş'ın kendisine taktığı lakapla Rüküş Gizem olarak tatnındı. İddalı yarışmacılardan biri olan Gizem Güler de İşte Benim Stilim All Starda yerini aldı.

Peki Gizem Güler Kimdir?

GİZEM GÜLER KİMDİR

İşte Benim Stilim yarışmasıyla yıldızı parlayan Gizem Güler  1989 Aydın doğumlu. 28 yaşındaki güzel yarışmacı aslında Beden Eğitimi bölümü okumuş. Gizem Güler 11 yaşından beri sporla ilgileniyor basketbol, yüzme tenis gibi bir çok spor dalında oldukça başarılı. Güzelliğinin farkında olan yarışmacı Miss Model of Turkey -Türkiye Mankenler Kraliçesi Yarışması'na ve Fashion TV'nin düzenlediği güzellik yarışmasına katıldı.

Number 1 TV'de sunuculuk yapan Gizem Güler aslında tv'nin yabancı olmadığı bir yüz bir ara Wipe Out yarışmasında da boy göstermişti. Kocamın Ailesi ve Medcezir dizilerinde ki başarılı oyunculuk performansıyla da göz doldurdu.www.haberler4.blogspot.com

İşte Gizem Güler'in Diğer Özellikleri;

Gizem Güler Yaşı: 28
Gizem Güler Boyu: 1.70
Gizem Güler Kilosu: 58
Gizem Güler Göz Rengi: Kahverengi
Gizem Güler Saç Rengi: Kestane
Gizem Güler Vücut Ölçüleri: 90-61-89

GİZEM GÜLER İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KIYAFETLERİ

GİZEM GÜLER 1.BÖLÜM KIYAFETLERİ

Gizem Güler
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Blogger Toplantısı
GİZEM GÜLER FOTOĞRAFLARI











İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
ibs giğzem güler kimdir, ibs gizem gület kıyafetleri, işte benim stilim gizem güler boyu, işte benim stilim gizem güler resimleri, işte benim stilim gizem güler yaşı kaç, ölçüleri, 
İşte Benim Stilim Gizem Güler Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi Reviewed by Haberler4 on 8/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.