Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Ayşenur Balcı Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi

aysenur-balci
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR AYŞENUR BALCI

Tv8'in sevilen stil yarışması işte benim sitilim yeni sezona İşte Benim Stilim All Star olarak merhaba dedi. Yarışmada üç sezonun en iyi yarışmacıları yarışacak. Yarışmanın puanlama sisteminde kurallarında ve ödülde değişiklikler yapılmış.

Yeni sezona İşte Benim Stilim All Star olarak başlayan yarışma programının yarışmacılarından birisi de AYŞENUR BALCI.

Ayşenur Balcı daha önceki ilk sezonda yarışan yarışmacılardan birisiydi ve hem kıyafetleri hem dansları ve farklı görüntüsüyle çok dikkat çeken yarışmacılardan birisiydi. Bu yüzden olacak ki yarışmacıyı İşte Benim Stilim All Star yarışmasına almışlar.

Peki Ayşenur Balcı Kimdir?

AYŞENUR BALCI KİMDİR?
İşte Benim Stilim yarışmasıyla tanıdığımız Ayşenur Balcı aslında modellik ve mankenlik yapmaktadır.haberler4.blogspot.com

1994 doğumlu olan güzel yarışmacı İstanbul da yaşıyor. Oyunculuk ve Dans ile ilgileniyor. İşte Benim Stilim yarışmasına katıldıktan sonra tanınan ve sosyal medyada adından sıkça söz ettiren yarışmacı yarışmada yaptığı dans performanslarıyla da adından söz ettirmişti. İşte Benim Stilim All Star yarışmasına katılmadan önce burun estetiği yaptırdı. Saçlarını kısa kestirdi.

Ayşenur Balcının Diğer Özellikleri İse Şöyle;

Ayşenur Balcı Yaşı: 21
Ayşenur Balcı Boy: 1,72
Ayşenur Balcı Kilo: 52
Ayşenur Balcı Göz Rengi: Ela
Ayşenur Balcı Saç Rengi: Platin
Ayşenur Balcı Vücut Ölçüleri: 80-60-90

AYŞENUR BALCI İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KIYAFETLERİ

AYŞENUR BALCI 1.BÖLÜM KIYAFETLERİ
Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 13 Puan
AYŞENUR BALCI FOTOĞRAFLARI:












İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
ibs aysenur balci kimdir, ibs all star, iste benim stilim all star ayşenur balcı, ayşenur balcı kıyafetleri
İşte Benim Stilim Ayşenur Balcı Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi Reviewed by Haberler4 on 8/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.