Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Ece Kıdeyş Kimdir, Performansı, Şarkısı

ece-kideys
RİSİNG STAR TÜRKİYE ECE KIDEYŞ

Rising Star Türkiye yeni bölümü ile 31 ağustos pazartesi akşamı ekranlara geldi. Elemeler son sürat devam ediyor. Yarışmacılar performansları ile hem jüri üyelerinden hem de seyircilerden aldıkları oy ile barajı aşmaya çalışıyorlar. Yeni yarışmacılardan birisi de Ece Kıdeyş oldu. Ece Kıdeyş 31 ağustos pazartesi akşamı söylediği yıldız Tilbe şarkısı olan Bozuyorum Yeminimi şarkısı ile barajı geçti. Peki Rising Star Ece Kıdeyş kimdir, hangi şarkıyı söyledi, kaç puan aldı...

Rising Star Türkiye  % 85 oy aldı...

Rising Star Türkiye Ece Kıdeyş, Bozuyorum Yeminimi şarkısını söyledi. İşte o şarkının sözleri... Bu şarkıyı Demet Akalın da söylemişti...

BOZUYORUM ŞARKI SÖZLERİ

Bitti güvenim hakkın olamaz bu aşk senin
Çaban boşuna bitmedi yalan sözlerin

Gelmiyor içimden dur demek sana
Gönüllüyüm gidişine ah yolun açık ola
Gelmiyor içimden kal demek sana
Bozuyorum yeminimi güle güle aşkım

Ah gelemedim görmemezlikten sitemleri
Yediremedim gururuma ihaneti
Ya seni ya kendimi terk etmeyi
Yeter gelemedim görmemezlikten sitemleri
Yediremedim gururuma ihaneti
Ya seni ya kendimi vuracağım çek git

rising star ece kıdeyş kimdir, söylediği şarkının sözleri, 31 ağustos rising star barajı geçen yarışmacıları
Rising Star Ece Kıdeyş Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.