Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Murat Ordu Kimdir, Performansı, Şarkısı

RİSİNG STAR TÜRKİYE MURAT ORDU

Rising Star Türkiye yeni bölümü ile 31 ağustos pazartesi akşamı ekranlara geldi. Elemeler son sürat devam ediyor. Yarışmacılar performansları ile hem jüri üyelerinden hem de seyircilerden aldıkları oy ile barajı aşmaya çalışıyorlar. Yeni yarışmacılardan birisi de Murat Ordu oldu. Murat Ordu, 31 ağustos pazartesi akşamı söylediği Vur Gitsin şarkısı ile barajı geçemedi ama çok beğenildi... Peki Rising Star Murat Ordu kimdir, hangi şarkıyı söyledi, kaç puan aldı...

Rising Star Murat Ordu %68 oy aldı

Rising Star Türkiye Murat Ordu İbrahim Tatlıses'ten Vur Gitsin şarkısını söyledi. İşte o şarkının sözleri...

Benden sevgi değil canımı istesen
Boynum kıldan ince vur gitsin beni
Ömrüm hep kış oldu bahar ne gezer
Soldu çiçeklerim kır gitsin beni
Soldu çiçeklerim yol gitsin beni
Kimler bırakıp da beni terk etmedi ki
Sende bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıp da kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni
Felekle kaderim bir oldu vurdu
Sende yerden yere vur gitsin beni
Yanıma yaklaşma dertle doluyum
Sen de uzaklardan sev gitsin beni
Kimler bırakıp da beni terk etmedi ki
Sende bir kenara at gitsin beni
Her gelen yakıp da kavurdu beni
Savur küllerimi yak gitsin beni

rising star murat ordu kimdir, murat ordu söylediği şarkının sözleri,
Rising Star Murat Ordu Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 8/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.