Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 1.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(30 Ağustos 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 1.BÖLÜM(31 AĞUSTOS 2015)

İşte Benim Stilim yeni sezonda All Star olarak yeniden başladı. İlk bölümü ile 30 Ağustos pazar akşamı yayınlandı. İlk bölümde İşte Benim Stilim All Star yarışmacıları sahneye çıktı. İlk gün yarışmacılar kıyafetleri ile jürinin karşısına çıkarak puanlarını aldılar...   İşte 30 ağustos İşte Benim Stilim All Star 1.Bölüm yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar...

İşte Benim Stilim tüm bölümleri ile hafta içi her gün ekrana gelecek. Tüm bölümlerdeki giyilen kıyafetler, aldıkları puanlar sitemizden takip edebileceksiniz... İşte 1.bölümde yarışmacıların aldıkları puanlar ve yaşananlar...

2.Bölüm Kıyafetleri için TIKLA>
3.Bölüm Kıyafetleri için TIKLA>

İşte Benim Stilim'de artık her hafta 10 Bin TL ödül verilecek... Bu akşam bir yarışmacı eleme için potaya girecek... İşte alınan puanlar ve en az puanı alarak elemeye kalan yarışmacı....

EZGİ ÜNAL EN AZ PUANI ALARAK ELEMEYE KALAN İLK YARIŞMACI OLDU..

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 1.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR

İşte Benim Stilim All Star Nazlı Kayaaslan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept:
İşte Benim Stilim All Star Gizem Güler
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Blogger Toplantısı
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Eski Erkek Arkadaşı İle İş Görüşmesi
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Klip Çekimi
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 13 Puan
Konsept: Pastane İçin Fotoğraf Çekimi
İşte Benim Stilim All Star Maria Surina
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Yaz Partisi
İşte Benim Stilim All Star Tuğçe Ergişi
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Yardım Gecesinde Sunuculuk
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Ödül Töreni
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Melisa Doğan
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Film Galası
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Aycan-Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Şapka Tasarımcısı
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Lübnanlı Sanatçı Albüm Kapak Çekimi
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Mağaza Açılışı
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 3 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 11 Puan
Konsept: Sünnet Düğünü

30 Ağustos İşte Benim Stilim All Star yarışmasında en düşük puan alan 3 yarışmacı, Ezgi Ünal, Gizem Güler ve Ayşenur Balcı oldu. bu 3 yarışmacıdan birisi günün en kötü kıyafetini giyen yarışmacı seçildi ve eleme potasına girdi...

Ayşenur Balcı, Nur Yerlitaş ile İvana Sert elemeden kurtardı...
Ezgi Ünal ile Gizem Güler arasından bir kişi elemeye kalacak...

31 Ağustos İşte Benim Stilim 1.Bölüm Elemeye Kalan Yarışmacı: EZGİ ÜNAL 

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >


iste benim stilim all star 30 agustos,iste benim stilim all star 1.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 1.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı
İşte Benim Stilim All Star 1.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(30 Ağustos 2015) Reviewed by Haberler4 on 8/30/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.