Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 12 Eylül 2015

12 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELEME GECESİ

Geçtiğimiz hafta ilk eleme gecesi ile ekrana gelen İşte Benim Stilim All Star ikinci hafta eleme gecesi ile 12 eylül cumartesi akşamı Tv8 kanalında yayınlandı. Geçen hafta yarışmadan ilk elenen yarışmacı Maria Surina olmuştu. Geriye kalan 13 yarışmacı hafta içi 5 gün boyunca kıyafetleri ile performanslarını sergilemiş ve 5 yarışmacı eleme potasına girmişti. 11 eylül cuma günü yayınlanan bölümde jüri üyeleri eleme potasındaki 5 yarışmacıdan(Gizem Güler, Tuğçe Ergişi, Nihal Candan, Gülşah Yılmaz, Ayşenur Balcı) 3'ünü 12 eylül eleme gecesinde eleme için belirlediler...12 eylül İte Benim Stilim All Starda elemeye kalanlar "GİZEM GÜLER" "NİHAL CANDAN" "TUĞÇE ERGİŞİ" oldular... Bu 3 yarışmacıdan birisi 12 eylül akşamı jüri kararı ile elemeden kurutulacak ve 10 Bin TL için yarışma hakkı kazanacak. Elemeye kalan 2 yarışmacı ise gecenin sonunda en iyi kıyafetleri ile jüri karşısına tekrar çıkacak. Jürinin karşısına çıkacak olan bu iki yarışmacıdan birisi elenecek... İşte 12 eylül İşte Benim Stilim All Star eleme gecesinde yaşananlar, büyük ödülü kazanan yarışmacı ve bu hafta elenen yarışmacı.... Geçtiğimiz hafta olduğu gibi bu hafta da yarışmacıların kıyafetlerini, aldıkları puanları, 10 Bin TL ödülü kazanan yarışmacıyı ve elene yarışmacıyı sayfamızdan takip edebilirsiniz...
12 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELENEN YARIŞMACI
GİZEM GÜLER ELENDİ

Elemeye Kalan Gizem Güler ve Tuğçe Ergişi arasında jürinin oyları ile elenen yarışmacı Gizem Güler oldu...


 
NUR YERLİTAŞ:"GİZEM" gitsin dedi
KEMAL DOĞULU: "GİZEM" gitsin dedi
İVANA SERT: "GİZEM" gitsin dedi
UĞURKAN EREZ: "GİZEM" gitsin dedi

GİZEM GÜLER ve TUĞÇE ERGİŞİ
***


12 Eylül akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışması eleme gecesinde 10 TL ödül için konsept Retro. Gecede konuk sanatçılar ise Aydilge ve İlyas Yalçıntaş olacak ve geceye şarkıları ile renk kattı...

İşte 12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri, Puanları...

İŞTE BENİM STİLİM 2.HAFTA ELEME GECESİ
12 eylül 10 Bin TL Ödülü Kim Kazandı?
12 eylül eleme gecesinde Retro konsepti ile ekrana gelen yarışmacılardan jüriden en yüksek puanı alan "Nazlı Kayaaslan" 10 Bin TL ödülün sahibi oldu... Nazlı Kayaaslan puantiyeli kıyafeti ile Kemal Doğuludan 9 diğer jüri üyelerinden 10 tam puan alarak 39 puan ile gecenin en fazla puanını aldı ve 10 bin TL nin sahibi oldu...


12 EYLÜL İBS KIYAFETLER.VE PUANLAR:.
ÖZDEN CERRAHOĞLU: Özden Cerrahoğlu 12 eylül eleme gecesi konseptinde retro stili ile Nişantaşında Partiye gidiyor.
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Özden Cerrahoğlu puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam: 23 Puan
NAZLI HAMARAT: Nazlı Hamarat 12 eylül eleme gecesinde retro stili ile film galasına gidiyor.
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nazlı Hamarat puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 24 Puan
AYCAN-NURCAN ŞENCAN(İKİZLER): İkizler retro defilesine gidiyor...
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Aycan Nurcan Şencan puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam: 23 Puan
NİHAL CANDAN: Nihal Candan Retro konseptli Plaj Partisine gidiyor..
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nihal Candan puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 28 Puan
ÇİĞDEM ÇELİK: Çiğdem Çelik evinde parti veriyor
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi  Çiğdem Çelik puanları;
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Uğurkan Erez: 5 Puan
Toplam: 18 Puan
EZGİ ÜNAL: Vapurla karşıya geçiyor...
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ezgi Ünal puanları;
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam: 22 Puan
EMEL ÖZKIZILTAŞ: Havayolu firması ile iş görüşmesine gidiyor...
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Emel Özkızıltaş puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam: 30 Puan
NAZLI KAYAASLAN: Film yıldızı kokteyle gidiyor...
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nazlı Kayaaslan  puanları;
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam: 39 Puan
AYŞENUR BALCI: 60'lar konseptli parti
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ayşenur Balcı puanları;
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 27 Puan
GÜLŞAH YILMAZ: 70'li yıllarda İstanbul'dan ayrılan bir kız
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Gülşah Yılmaz puanları;
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam: 36 Puan
EZGİ BAYLAR:
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ezgi Baylar puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam: 31 Puan
AYŞEGÜL DOĞAN: Fotoğraf çekimine gidiyor...
12 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ayşegül Doğan puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 28 Puan

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
1.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
2.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 12 eylül, işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi 12 eylül, ibs eleme gecesi kim elendi 12 eylül, ibs kim elendi 12 eylül, bu hafta kim elendi işte benim stilim,bu stil benim kim elendi 12.09.2015
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 12 Eylül 2015 Reviewed by Haberler4 on 9/12/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.