Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 5 Eylül 2015

5 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELEME GECESİ

Geçtiğimiz hafta yeni bölümleri ile ekrana gelen İşte Benim Stilim All Star yarışmasının ilk eleme gecesi 5 Eylül 2015 cumartesi akşamı yayınlandı. Değişen yeni kuralları ile hafta içi her gün yayınlanan yarışmada hafta sonu 1 yarışmacı hayallerine veda edecek. Her gün bir yarışmacı günün en kötü giyineni seçilecek ve haftanın sonunda 5 kişi eleme potasına girecek. bu 5 yarışmacıdan 3 kişi eleme gecesinde elemeye kalacak... Bu hafta elemeye kalan yarışmacılar Maria Surina, Emel Özkızıltaş ve Nihal Candan oldu. İşte bu hafta eleme gecesinde yaşanan olaylar, yarışmacıların kıyafetleri ve elenen yarışmacı...

12 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ TIKLA >>>

5 Eylül akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yarışması eleme gecesinde Kostüm Partisi konsepti ile yarışmacılar sahneye çıktı. Konuk sanatçı ise Fatih Ürek olacak, geceye şarkıları ile renk kattı...Fatih Ürek şarkısı için TIKLA >
5 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR ELENEN YARIŞMACI
MARİA SURİNA ELENDİ...
NUR YERLİTAŞ: Maria Surina gitsin dedi
KEMAL DOĞULU: Emel Özkızıltaş gitsin dedi
İVANA SERT: Maria Surina gitsin dedi
UĞURKAN EREZ: Maria Surina gitsin dedi 
***
İşte 5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Kıyafetleri, Puanları ve Elenen Yarışmacı

İŞTE BENİM STİLİM 1.HAFTA ELEME GECESİ

MARİA SURİNA, EMEL ÖZKIZILTAŞ VE NİHAL CANDAN eleme için ilk olarak yarışmacı arkadaşlarının karşısına geçti. Bu yarışmacılardan NİHAL CANDAN yarışmacılar tarafından koruma altına alındı ve MARİA SURİNA VE EMEL ÖZKIZLTAŞ elemeye kalan yarışmacılar oldu... Gecenin sonunda Emel Özkızıltaş yada Maria Surina elenecek...

EMEL mi MARİA mı elenecek... 
2 saat içerisinde yeni kıyafetleri ile jüri karşısına çıkacak ve bir yarışmacı elenecek...
Diğer yarışmacılar ise kıyafetleri ile 10 Bin TL için yarışacak...


cigdem-celik-malefiz 
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 1.HAFTA 10 BİN TL ÖDÜL ALAN YARIŞMACI:
İlk hafta 10 Bin TL ödülü en fazla puanı alan Malefiz kostümüyle ÇİĞDEM ÇELİK oldu...



5 EYLÜL KOSTÜMLER...
EZGİ BAYLAR: Ezgi Baylar 5 eylül eleme gecesinde "Şeytan" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ezgi Baylar puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam: 22 Puan
AYŞENUR BALCI: Ayşenur Balcı 5 eylül eleme gecesinde "Barbie Bebek" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ayşenur Balcı puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam: 28 Puan
AYŞEGÜL DOĞAN: Ayşegül Doğan 5 eylül eleme gecesinde "Cruella De Vil" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ayşegül Doğan puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 24 Puan
TUĞÇE ERGİŞİ: Tuğçe Ergişi 5 eylül eleme gecesinde "Poison Ivy" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Tuğçe Ergişi puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam: 23 Puan
ÇİĞDEM ÇELİK: Çiğdem Çelik 5 eylül eleme gecesinde "Malefiz" karakteri kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi  Çiğdem Çelik puanları;
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam: 33 Puan
GÜLŞAH YILMAZ: Gülşah Yılmaz 5 eylül eleme gecesinde "Düşes Georgiana Cavendish" karakteri kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Gülşah Yılmaz puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam: 26 Puan
NİHAL CANDAN: Nihal Candan 5 eylül eleme gecesinde "Katy Perry Klibi Uzaylı" karakteri kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nihal Candan puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 28 Puan
NAZLI KAYAASLAN: Nazlı Kayaaslan 5 eylül eleme gecesinde "İskelet" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Nazlı Kayaaslan  puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 28 Puan
ÖZDEN CERRAHOĞLU Özden Cerrahoğlu 5 eylül eleme gecesinde "Usagi" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Özden Cerrahoğlu puanları;
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 28 Puan
AYCAN-NURCAN ŞENCAN(İKİZLER): Aycan Nurcan Şencan kardeşler 5 eylül eleme gecesinde " Franz Joseph ve Sisi" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Aycan Nurcan Şencan puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 25 Puan
GİZEM GÜLER: Gizem Güler 5 eylül eleme gecesinde "Cadı" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Gizem Güler puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 23 Puan
EZGİ ÜNAL: Ezgi Ünal 5 eylül eleme gecesinde "Game Of Thrones dizisi Daenerys Targaryen(Emilia Clarke)" kostümü ile sahneye çıktı.
5 Eylül İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Ezgi Ünal puanları;
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam: 23 Puan

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 5 eylül, işte benim stilim kim elendi, işte benim stilim eleme gecesi 5 eylül, ibs eleme gecesi kim elendi 5 eylül, ibs kim elendi 5 eylül, bu hafta kim elendi işte benim stilim
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 5 Eylül 2015 Reviewed by Haberler4 on 9/05/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.