Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Fatih Ürek Seni Yakacaklar Şarkı Sözü

fatih-urek
FATİH ÜREK SENİ YAKACAKLAR ŞARKI SÖZÜ

İşte Benim Stilim All Star eleme gecesinde konuk sanatçı Fatih Ürek oldu. Fatih Ürek verdiği kilolarla görenleri şaşırttı. Fatih Ürek çok zayıflamış bir şekilde ekran başına geçti. 5 eylül akşamı İşte Benim Stilim all Star eleme gecesinde "Seni Yakacaklar" şarkısı ile herkesi coşturdu... İşte o şarkının sözleri...

SENİ YAKACAKLAR SÖZLERİ
Hep adını yazdım şarkılarıma
Sevgilim suçunu herkes bilecek
Bana ettiğini herkes duyacak
Seni tanrı bile af etmeyecek

Alıştım artık ben sensizliğe
Zararı yok alıştım artık ben hasretine
Seni yakacaklar benim yerime
Seni allah bile af etmeyecek

Ah edip başını duvarla vur
Kahrol bir köşede boş hayaller kur
Kalpsizlerin sonu hep böyle olur
Seni tanrı bile af etmeyecek
http://haberler4.blogspot.com
Alıştım artık ben sensizliğe
Zararı yok alıştım artık ben hasretine
Seni yakacaklar benim yerime
Seni allah bile af etmeyecek

fatih ürek seni yakacaklar sözleri, fatih ürek kilo verdi, fatih ürek zayıfladı, fatih ürek nasıl zayıfladı, fatih ürek işte benim stilim eleme gecesi seni yakacaklar şarkısı sözleri
İşte Benim Stilim All Star Eleme Gecesi Fatih Ürek Seni Yakacaklar Şarkı Sözü Reviewed by Haberler4 on 9/05/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.