Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(11 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 11.BÖLÜM(11 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 11.bölümü 11 Eylül 2015 cuma günü ekrana geldi. 2. haftasında eleme öncesi son bölümde yarışmacılar kıyafetleri ile performanslarını sergilediler ve yine 1 yarışmacı eleme potasına girdi. Hafta içi her gün 1 yarışmacının eleme potasına girdiği yarışmada beşinci eleme potasına giren yarışmacı bugün belli oldu ve bu beş yarışmacıdan 3 ü elemeye kaldı. İşte yarın eleme gecesinde yarışacak yarışmacılar...
Bakalım 11 eylül günü neler yaşandı... 11 eylül 11.bölümde yarışmacılar hangi kıyafetleri giydiler, kaç puan aldılar ve günün en kötü giyineni kim oldu... İşte 11 Eylül İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar...

İşte 11.bölümde yarışmacıların aldıkları puanlar ve yaşananlar...

7.Bölüm Tuğçe Ergişi(Eleme Potası)
8.Bölüm Gizem Güler(Eleme Potası)
9.Bölüm Gülşah Yılmaz(Eleme Potası)
10.Bölüm Nihal Candan(Eleme Potası)
11.Bölüm Ayşenur Balcı(Eleme Potası)

11 eylül Cuma günü jüriden en az puanı Gülşah Yılmaz, Ayşenur Balcı ve Tuğçe Ergişi aldılar ve bu yarışmacılardan Gülşah Yılmaz ve Tuğçe Ergişi  jüri tarafından korumaya alındı. günün en kötü giyineni oldu ve eleme potasına kaldı. 11 eylül eleme potasına kalan "Ayşenur Balcı" oldu...

Eleme potasındaki Tuğçe Ergişi, Gizem Güler, Gülşah Yılmaz, Nihal Candan ve Ayşenur Balcı içerisinden Gizem, Nihal ve Tuğçe 12 eylül eleme gecesinde elemeye kalan yarışmacılar oldular. Bu yarışmacılardan 1 yarışmacı 12 eylül gecesinde jüri tarafında korumaya alınacak ve 2 yarışmacıdan birisi elenecek... Nihal mi, Gizem mi yoksa Tuğçe mi elenecek...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 11.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Gizem Güler
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Kız arkadaşları ile dışarı çıkıyor 
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Arkadaşının nikahına gidiyor
www.haberler4.blogspot.com
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Kayaaslan
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 26 Puan
Konsept: Arkadaşının nişanına gidiyor 
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 5Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Erkek arkadaşı ile yemeğe gidiyor 
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Erkek arkadaşı ile buluşma 
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: Düğün 
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept:  Kokteyl
İşte Benim Stilim All Star Tuğçe Ergişi
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Eğlence 
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Anma töreni
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 2 Puan
Toplam Puan: 2 Puan
Konsept: Opera 
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Defile 
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Davet 
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Doğum günü

Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 11 eylül,iste benim stilim all star 11.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 11.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 11 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 11 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 11 eylül
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(11 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/11/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.