Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 8.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(8 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 8.BÖLÜM(8 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 8.bölümü 8 Eylül 2015 salı günü ekrana geldi. Yarışmanın ikinci haftasının ilk gününde en kötü giyinen yarışmacısı Tuğçe Ergişi olmuştu. Bakalım ikinci gün en kötü giyinen kim olacak. İşte Benim Stilim All Star yarışmasının ikinci haftasında ayrıca Nazlı Hamarat katılmıştı. Bakalım 8 eylül 8.bölümde yarışmacılar hangi kıyafetleri giydiler, kaç puan aldılar ve günün en kötü giyineni kim oldu... İşte 8 Eylül İşte Benim Stilim All Star 8.Bölüm yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar...

İşte 8.bölümde yarışmacıların aldıkları puanlar ve yaşananlar...

7.Bölüm Tuğçe Ergişi(Eleme Potası)
8.Bölüm Gizem Güler(Eleme Potası)

8 eylül salı günü jüriden en az puanı Tuğçe Ergişi, Gizem Güler ve Ayşegül Doğan aldılar ve bu yarışmacılardan "Ayşegül Doğan" ve "Tuğçe Ergişi" jüri tarafından korumaya alındı. günün en kötü giyineni oldu ve eleme potasına kaldı. 8 eylül eleme potasına kalan "Gizem Güler" oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 8.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: İmza Günü
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Arkadaş Mezuniyeti
İşte Benim Stilim All Star Gizem Güler
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Konsere Gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Resim Öğretmeni
İşte Benim Stilim All Star Tuğçe Ergişi
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Marinada Yemek ve Konser
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Fuara Gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Sultan Kayaaslan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Gece Dışarı Çıkıyor
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Fotoğraf Çekimi ve Yemek
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept: Erkek Arkadaşı ile İstinyede Yemek
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Mayo Bakmaya
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Konsept: Moda Haftası
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: İstinyede Kahve İçmek
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Yalıda Davete Gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Dersane Müdüresi

Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER

İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 8 eylül,iste benim stilim all star 8.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 8.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 8 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 8 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 8 eylül
İşte Benim Stilim All Star 8.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(8 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/09/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.