Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları

mihriban-akgül
İŞTE BENİM STİLİM MİHRİBAN AKGÜL KİMDİR

İşte Benim Stilim 3.sezon yarışmacıları ile yeni sezona start verdi. Birbirinden güzel 13 yarışmacı ile yeni sezonda aynı formatta devam edecek. Hatfa için hergün Tv8 ekranlarında yayınlanan işte benim stilimde yarışmacılar hafta içi jüri üyelerinden yıldız alacak, cuma akşamları ise bir yarışmacı büyük ödüle ve hayallerine veda edecek. Yeni sezon yarışmacılarından Mihriban Akgül'de ilgi çeken yarışmacılardan. Mihriban Akgül'ü merak eden izleyiciler için biyografisini yayınladık. İşte Mihriban Akgül hakkında merak edilenler...

Mihriban Akgül Kimdir?
Mihriban Akgül Yaşı: 21
Mihriban Akgül Boyu: -
Mihriban Akgül Kilosu: -

Mihriban Akgül 74.bölümde misafir yarışmacı olarak katılmış ve 3.sezon yarışmacısı olmaya hak kazanmıştı.

21 yaşındaki Mihriban Akgül İstanbul'da yaşıyor, Annesi Özbek, babası Erzurumlu.
Spikerlik eğitimi alan yarışmacı, Anadolu üniversitesi Psikoloji bölümüne devam ediyor. Eğitimine ara vererek İşte Benim Stilim yarışmasına katıldı. Yarışmaya katılma amacı ise hem moda ile ilgilenmesi, ekranda olmayı sevmesi ve ileri de bir butik açmayı düşünmesi...

İşte Benim Stilim yeni yarışmacısı Mihriban Akgül hakkında detaylı bilgiyi ilerleyen günlerde ekleyeceğiz...

İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Fotoğrafları:

mihriban_akgul mihriban_akgul < mihriban_akgul

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI
iste benim stilim 3.sezon, iste benim yarismacilari, iste benim stilim mihriban akgül kaç yaşında, iste benim stilim mihriban akgul kimdir, iste benim stilim mihriban akgul fotograflari, iste benim stilim mihriban akgül sevgilisi kim, iste benim stilim mihriban akgül evli mi
İşte Benim Stilim Mihriban Akgül Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 4/09/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.