Top Ad unit 728 × 90

Rising Star Enes Yıldız Kimdir, Performansı, Şarkısı

enes-yildiz
RİSİNG STAR TÜRKİYE ENES YILDIZ

Rising Star Türkiye yarışmasının yeni bölümü 2 Eylül 2015 Çarşamba akşamı yayınlandı. Yeni bölümde sahneye çıkan yarışmacılardan birisi de Enes Yıldız oldu. Enes Yıldız söylediği Tutamıyorum şarkısı ile beğeni kazandı ve iyi bir oy oranı ile barajı geçmeyi başardı. 2 Eylül akşamı yarışan Enes Yıldız'ın söylediği şarkı, aldığı oy oranı ve performansı yazımızın devamında...

Enes Yıldız % 85 oy aldı...

Rising Star Türkiye yarışmacısı Enes Yıldız kenan Doğulu'nun Tutamıyorum Zamanı adlı şarkıyı söyledi. İşte o şarkının sözleri...

TUTAMIYORUM ZAMANI ŞARKI SÖZLERİ
İnadına yenilmeden, âşık olmadan gel
Bu gidişin sonu kötü kalbi kaybetme gel
Siyahını bırak da gel derdi sil yeter
Aşka zulmedip küsme sen yeter
Şafağım kararır daralır geceler

Yerine hiç beni koyup sarhoş oldun mu sen?
Kaderine boyun eğip dünle küstün mü sen?
Yüreğine cayır cayır kor çile saçıp
Göz göre göre korku saklayıp
Boğazına gömülüp sustun mu hiç?
http://haberler4.blogspot.com
Kal gittiğin yerde mutlu ol
Ya da gel, kalbimde tahta sahip ol
Senin gülen yüzüne kurban bu serseri kalbim
Ama karar ver tutamıyorum zamanı

Enes Yıldız rising star, rising star türkiye Enes Yıldız şarkısı, Enes Yıldız tutamıyorum zamanı şarkısı 2eylül, rising star 2 eylül Enes Yıldız kal gittiğin yerde mutlu ol şarkı sözleri 
Rising Star Enes Yıldız Kimdir, Performansı, Şarkısı Reviewed by Haberler4 on 9/03/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.