Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Arabayı Kim Kazandı 26 Eylül 2015

İŞTE BENİM STİLİM OTOMOBİL KİM KAZANDI

Tv8 kanalının sevilen moda yarışması İşte Benim Stilim All Star'da yarışmacılar bayram haftasında büyük ödül son model bir araba için yarışıyorlar. Bildiğiniz gibi bu hafta işte benim stilimde eleme yok. Eleme yerine her gün alınan puanlar ile bu akşam bir yarışmacı otomobil sahibi olacak. İşte 26 eylül akşamı İşte Benim Stilim All Star'da otomobili kazanan yarışmacı...

İşte Benim Stilim All Star'da bir hafta boyunca hazırladıkları kombinlerle yarışmacılar puan topladılar. Bu akşam da gala gecesinde yarışmacılar gala konsepti ile puanlarını alacaklar ve gecenin sonunda bir kişi araba kazanacak.

26 EYLÜL GALA GECESİNDE BAYRAM ÖZEL ÖDÜLÜ OTOMOBİLİ KAZANAN AYŞEGÜL DOĞAN OLDU...
İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA ARABAYI AYŞEGÜL DOĞAN KAZANDI...


26 Eylül Cumartesi İşte Benim Stilim Gala Gecesinde konuklar; Ümit Besen, Mine Koşan, Nejat Alp olacak.

26 Eylül İşte Benim Stilim gala gecesinde yarışmacılar ekrana "İkon" konsepti ile gelecekler...

Gala gecesinde yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar ve otomobili kazanan bu sayfadan duyuracağız...

İşte 26 Eylül İşte Benim Stilim All Star Gala Gecesi İkonlar...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 24.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
NAZLI KAYAASLAN: GÜLŞEN
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam Puan: 37 Puan
İKON: Gülşen-Bangır Bangır 
EZGİ ÜNAL: TAYLOR SWIFT
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam Puan: 33 Puan
İKON: Taylor Swift
NAZLI HAMARAT: MC HAMMER
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam Puan: 26 Puan
İKON: Mc Hammer-You Can't Touch This

GÜLŞAH YILMAZ: MADONNA
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam Puan: 38 Puan
İKON: Madonna
AYŞEGÜL DOĞAN: EBRU GÜNDEŞ
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam Puan: 33 Puan
İKON: Ebru Gündeş-Telafi 
EZGİ BAYLAR: BOB MARLEY
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam Puan: 34 Puan
İKON: Bob Marley

AYCAN-NURCAN ŞENCAN: PSY
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam Puan: 40 Puan
İKON: PSY ve Whitney Houston
DİDEM EZGİ AKIN: 
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Konsept: http://haberler4.blogspot.com
AYŞENUR BALCI: MILEY CYRUS
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Uğurkan Erez: 5 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
İKON: Miley cyrus
ÇİĞDEM ÇELİK: GRACE JONES
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam Puan: 28 Puan
İKON: Grace Jones
ÖZDEN CERRAHOĞLU: AYSEL GÜREL
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
İKON: Aysel Gürel
EMEL ÖZKIZILTAŞ: SARAH
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam Puan: 27 Puan
İKON: Sarah
NİHAL CANDAN: LADY GAGA
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam Puan: 40 Puan
İKON: Lady Gaga
Güncelleniyor...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER 
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 26 eylül,iste benim stilim all star 24.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim gala gecesi, ibs gala otomobili kim kazandı, ibs 26 eylül ikonlar, ibs nazlı kayaaslan 26 eylül gala gecesi, özden cerrahoğlu gala gecesi, kim elendi, 
İşte Benim Stilim All Star Arabayı Kim Kazandı 26 Eylül 2015 Reviewed by Haberler4 on 9/26/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.