Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(25 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 23.BÖLÜM(25 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışması yeni bölümü ile 25 eylül perşembe akşamı ekrana geldi Bayram haftasında İşte Benim Stilim yarışmasında eleme yerine otomobil ödülü için yarışma olacak. Yarı akşam yayınlanacak özel bölümde yarışmacılar son puanlarını alacaklar ve en yüksek puanı alan yarışmacı arabanın sahibi olacak. Bugün hafta içinde son gün ve yarışmacılar yine en yüksek puan almak için en iyi kıyafetleri ile sahneye çıktı... İşte bugün alınan puanlar ve yarışmacıların giydikleri kıyafetler...  İşte Benim Stilim All Star yarışması gün gün kıyafetler sitemizde olacak..

İşte 24 Eylül perşembe İşte Benim Stilim All Star'da yarışmacıların aldıkları puanlar ve giydikleri kıyafetleri...

25 Eylül İşte Benim Stilimde konuk sanatçı olarak Aydın Kurtoğlu, Altay ve Nazlı sahne alacak ve şarkıları ile izleyenleri coşturacak.

Bu hafta İşte Benim Stilim All Star'da üzgün işaret yok ve eleme de yok. Bu hafta sadece ödül için yarışacaklar... Bakalım 26 Eylül'de Otomobili kim kazanacak... İşte bugünkü puanlar...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 23.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar 
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam Puan: 26 Puan
Konsept: Bayramın ikinci gününde eşiyle yemeğe gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam Puan: 27 Puan
Konsept: Kuzeninin düğününe gidiyor 
İşte Benim Stilim All Star Aycan-Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam Puan: 26 Puan
Konsept: Yarışmada jüri üyesi
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan 
Kemal Doğulu: 9 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam Puan: 38 Puan
Konsept: Saç defilesine gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Yazlık bir yerde sanatçıyı izlemeye gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam Puan: 25 Puan
Konsept: http://haberler4.blogspot.com
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam Puan: 40 Puan
Konsept: Çanta tasarımcısı
İşte Benim Stilim All Star Didem Akın
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Uğurkan Erez: 8 Puan
Toplam Puan: 25 Puan
Konsept
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Kayaaslan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam Puan: 31 Puan
Konsept
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Uğurkan Erez: 6 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Konsept
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 10 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Uğurkan Erez: 10 Puan
Toplam Puan: 40 Puan
Konsept
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 7 Puan
Toplam Puan: 30 Puan
Konsept: Deri defilesine gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Uğurkan Erez: 9 Puan
Toplam Puan: 30 Puan
Konsept: Arkadaşının nişanına gidiyor
Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 25 eylül,iste benim stilim all star 23.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 23.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 25 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 25 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 25 eylül, arabayı kim kazandı
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(25 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/25/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.