Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 2 Ekim 2015

2 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ(ELEME GECESİ)

İşte Benim Stilim yarışmasının 5.haftasında eleme gecesi 2 ekim 2015 cuma akşamı yayınlandı. Eleme gecesinde bir hafta boyunca kıyafetleri ile jüri karşısına çıkan ve en düşük puanı alarak eleme potasına kalan 5 yarışmacıdan elemeye kalan 3 yarışmacı podyuma çıkacak. Ayrıca diğer yarışmacılar da gecenin konsepti ile jüriden puan alarak büyük ödül olan 10 bin tl için yarışacak... 2 Ekim eleme gecesinde elemeye kalan Didem Akın, Nihal Candan ve Emel Özkızıltaş'tan birisi elenecek. 2 ekim eleme gecesinde bu 3 yarışmacıdan birisi yarışmacı arkadaşları sayesinde elemeden kurtulacak, iki yarışmacı ise gecenin sonunda en iyi kıyafeti ile jüri karşısına çıkacak...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 2 EKİM ELENEN DİDEM AKIN OLDU...
İŞTE BENİM STİLİMDE DİDEM EZGİ AKIN ELENDİ...

 

ELEME GECESİ JÜRİ OYLARI
Nur Yerlitaş, "DİDEM" gitsin dedi
İvana Sert, "DİDEM" gitsin dedi
Kemal Doğulu "EMEL" gitsin dedi
Uğurkan Erez "DİDEM" gitsin dedi

10 bin tl için diğer yarışmacılar 2 ekim eleme gecesinde "Avantgart" konsepti ile sahneye çıkacaklar ve jüriden en yüksek puanı almaya çalışacaklar...

2 Ekim eleme gecesinde konuk sanatçı ise Linet olacak ve şarkıları ile izleyenleri eğlendirecek...
İşte 2 ekimde elenen yarışmacı ve 10 bin tl ödülü kazanan yarışmacı, yarışmacıların puanları ve kıyafetleri...

Elemeye kalan 3 yarışmacıdan Nihal Candan yarışmacılar tarafından oy çokluğu ile elemeden kurtuldu. Didem Ezgi Akın ile Emel Özkızıltaş elemeye kalan iki yarışmacı oldu. Bu iki yarışmacıdan birisi jüri oyları ile elenecek...Gülşah yılmaz ise en yüksek oyu alarak 10 Bin TL ödül aldı...

ELEMEYE KALAN YARIŞMACILAR
DİDEM AKIN
EMEL ÖZKIZILTAŞ

2 EKİM ELEME GECESİ YARIŞMACI KIYAFETLERİ VE PUANLARI
Birazdan güncellenecek... Takipte kalın...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
1.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
2.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
3.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
4.Hafta Otomobil Ödülü Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
5.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER 
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 28.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 29.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 30.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
2 ekim kim elendi, 2 ekim işte benim stilim eleme gecesi, 2 ekim işte benim stilim 10 bin kim kazandı, ibs 2 ekim kim gitti, ibs kim elendi, benim stilim 2 ekim kim elendi, bu hafta kim gitti, 
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 2 Ekim 2015 Reviewed by Haberler4 on 10/02/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.