Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 53.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(30 Ekim 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 53.BÖLÜM(30 EKİM 2015)

İşte Benim Stilim All Star yeni bölümü 30 ekim cuma günü 53.bölümü ile ekrana geldi. Bu haftaki eleme öncesi elemeye kalacak son yarışmacı bugün belli olacak. Bu akşam eleme gecesinde bir yarışmacı daha elenecek. Şu anda eleme potasında Zeynep, Ezgi, Aycan-Nurcan ve Çiğdem var bakalım bugün yani 30 ekimde elemeye kim kalacak. İşte 30 ekimde işte benim stilimdeki yarışmacıların kıyafetleri ve puanları...

İşte 52.bölüm işte benim stilim all star puanlar ve kıyafetler...

49.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Zeynep Öztürk" Elemeye kaldı
50.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Ezgi BaylarElemeye kaldı
51.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Aycan Nurcan ŞencanElemeye kaldı
52.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Çiğdem Çelik"
53.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Ayşenur Balcı"haberler4.blogspot.com

Bugün  en düşük puanı alanlar Ezgi Ünal, Ayşenur Balcı ve Gülşah Yılmaz oldu. Jüri kararı ile Ayşenur Balcı eleme potasına kalan son yarışmacı oldu.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 53.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Konsept: Program sunucusu konsepti ile vatkalı beyaz abiye giymiş.
Kıyafeti Nereden Aldı:
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Arkadaşının nikahına giden Ezgi Baylar bugün siyah omuzdan dantelli kalem elbise giymiş.
Kıyafeti Nereden Aldı:
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: Ezgi Ünal'ın giydiği pantolon boutiqueroombypelin, ceket sblmoda, 
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: Galaya gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı: Çiğdem Çelik'in giydiği elbise aishahautecouture, 
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept: Erkek arkadaşı ile partiye gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı:
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Defileye gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı: Özden Cerrahoğlu'nun giydiği ceket elbise zara, ayakkabı dicekayek, saç aksesuarı melisaerkol,  
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star  Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Zeynep Öztürk
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı:
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı:
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı:

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER 
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 28.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 29.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 30.Bölüm Kıyafetleri TIKLA > 
İşte Benim Stilim All Star 32.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 33.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 34.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 35.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 36.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 37.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 38.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 39.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 40.Bölüm Kıyafetleri TIKLA > 
İşte Benim Stilim Kim Elendi 41.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 43.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 44.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 45.Bölüm Kıyafetleri TIKLA > 
İşte Benim Stilim All Star 46.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 47.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim Kim Elendi 48.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 52.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 53.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 30 ekim cuma, iste benim stilim all star 53.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 53.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı,30ekim işte benim stilim kıyafetleri,30 ekim ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, kıyafetleri nerden alıyorlar, kıyafeti nereden, elemeye kim kaldı
İşte Benim Stilim All Star 53.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(30 Ekim 2015) Reviewed by Haberler4 on 10/30/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.