Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 34.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(8 Ekim 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 34.BÖLÜM(8 EKİM 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının yeni haftasında 34.bölümü ile 8 ekim çarşamba günü ekrana geldi. Bildiğiniz gibi eleme potasına kalan dördüncü yarışmacı bugün beki olacak, yarın ise bu haftanın son eleme potasına kanal yarışmacısı belli olacak yarın eleme gecesinde bir kişi yarışmaya veda edecek. Şu anda eleme potasında Melek, Sara, Emel var bakalım bugün eleme potasına kim girecek... İşte bugün en yüksek puanı alan yarışmacı ve en düşük puanı alan yarışmacılar ile eleme potasına kalan yarışmacı...

Yarışmacıların her gün giydiği kıyafetlerin alabileceğiniz instagram hesaplarını sitemizden duyuracağız... İşte bu gün kim ne giydi, jüriden kaç puan aldı ve günün en iyi giyineni ve en kötü giyineni ile elemeye kalan yarışmacısı...

İşte 8 Ekim İşte Benim Stilim All Star'da yarışmacıların aldıkları puanlar ve giydikleri kıyafetleri...

31.Bölüm Eleme Potası, "Melek Balkan"
32.Bölüm Eleme Potası, "Sara Koçoğlu"
33.Bölüm Eleme Potası, "Emel Özkızıltaş"
34.Bölüm Eleme Potası, "Ezgi Ünal "

Günün en düşük puanını alan yarışmacılar Ezgi Ünal, Sara Koçoğlu ve Melek Balkan oldu. Jüri kararı ile Sara Köçoğlu ve Melek Balkan eleme potasından kurtuldu ve eleme potasına kalan yarışmacı Ezgi Ünal oldu.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 34.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Konsept: -
Kıyafeti Nereden Aldı: Gömlek ve deri detaylı elbise lefon_tr (taksim), gözlük brkdil
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Açılışa gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Konsept: Animasyon şirketinin çekimine gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı: Bluz ve şort hm, ayıcık aksesuar
İşte Benim Stilim All Star Melek Balkan
Nur Yerlitaş: 4 Puan
İvana Sert: 4 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 12 Puan
Konsept: Arkadaşları ile geziyor
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Konsept: Açılışa gidiyorlar
Kıyafeti Nereden Aldı: Aycan'ın tulum elbise ve büstiyeri nastygal, stiletto inciayakkabi, çanta chanelofficial, Nurcan'ın kolyesi burcutandogan, çantası burcutandogan, yelek zara
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 26 Puan
Konsept: Resim sergisi açılışına gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı: Kolye fabriccadesign, büstiyer markobscom, pantolon markasız, bot ash_worldwide, çanta mango, eldiven networkonline, peluş mont zara_tr
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Sara Koçoğlu
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 25 Puan
Konsept: Defileye gidiyor
Kıyafeti Nereden Aldı: Deri parça nuofficial, yaka coSstores, gömlek dogankarantr, ayakkabı pelininayakkabilari
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 10 Puan
Toplam Puan: 28 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: İşlemeli kaban elbise nc_boutique_nisantasi, çanta pieddepoule_selale
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 15 Puan
Konsept:
Kıyafeti Nereden Aldı: 
Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 28.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 29.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 32.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 33.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 34.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 8 ekim,iste benim stilim all star 34.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 34.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 8 ekim işte benim stilim kıyafetleri,8 ekim ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, kıyafetleri nerden alıyorlar, kıyafeti nereden
İşte Benim Stilim All Star 34.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(8 Ekim 2015) Reviewed by Haberler4 on 10/08/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.