Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 9 Ekim 2015

9 EKİM İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ(ELEME GECESİ)

İşte Benim Stilim yarışmasının 6.haftasında eleme gecesi 9 ekim 2015 cuma akşamı yayınlandı. Eleme gecesinde bir hafta boyunca kıyafetleri ile jüri karşısına çıkan ve en düşük puanı alarak eleme potasına kalan 5 yarışmacıdan elemeye kalan 3 yarışmacı podyuma çıkacak. Ayrıca diğer yarışmacılar da gecenin konsepti ile jüriden puan alarak büyük ödül olan 10 bin tl için yarışacak... 9 Ekim eleme gecesinde elemeye kalan yarışmaya yeni katılan Sara Koçoğlu, Melek Balkan ve Nazlı Hamarat oldu. Bu hafta bu üç yarışmacıdan birisi elenecek. Yarışmanın ilk başında bu üç yarışmacıdan birisi yarışmacılar sayesinde elemeden kurutulacak ve 10 bin tl için yarışmaya devam edecek. Bakalım 9 ekim cuma günü Nazlı mı yoksa Melek mi elenecek... İşte 9 ekim eleme gecesi yarışmacıların kıyafetleri, puanları, 10 bin tl ödülü kazanan yarışmacı ve elenen yarışmacı....

MELEK BALKAN ELENDİ...
BU HAFTA ELENEN YARIŞMACI MELEK BALKAN OLDU...


MELEK BALKAN MI YOKSA NAZLI HAMARAT MI ELENECEK?
9 EKİM ELEME GECESİ JÜRİ OYLARI
Nur Yerlitaş, "MELEK BALKAN" gitsin dedi 
İvana Sert, "NAZLI HAMARAT" gitsin dedi
Kemal Doğulu "MELEK BALKAN" gitsin dedi
Uğurkan Erez "MELEK BALKAN" gitsin dedi

10 bin tl için yarışmacılar 9 ekim eleme gecesinde "Pop-Art" konsepti ile sahneye çıkacaklar ve jüriden en yüksek puanı almaya çalışacaklar... Ayrıca eleme gecesinde Buray ve Betül Demir şarkıları ile geceye renk katacak...

Elemeye kalan 3 yarışmacıdan Sara Koçoğlu jüri tarafından oy çokluğu ile elemeden kurtuldu. Melek Balkan ile Nazlı Hamarat elemeye kalan iki yarışmacı oldu.

9 EKİM ELEMEYE KALAN YARIŞMACILAR
NAZLI HAMARAT
MELEK BALKAN

İşte 2 ekimde elenen yarışmacı ve 10 bin tl ödülü kazanan yarışmacı, yarışmacıların puanları ve kıyafetleri...

9 EKİM 10 BİN TL KAZANAN YARIŞMACI

9 Ekim eleme gecesinde en yüksek puanı alan yarışmacı Pop Art Özden Cerrahoğlu oldu ve 10 TL ödülün sahibi oldu... Özden Cerrahoğlu bu hafta Kemal Doğulu'dan 9 diğer jüri üyelerinden 10 puan alarak bu haftaki ödülün sahibi oldu...
9 EKİM ELEME GECESİ YARIŞMACI KIYAFETLERİ VE PUANLARI
NUR YERLİTAŞ: 7
İVANA SERT: 5
KEMAL DOĞULU: 6
UĞURKAN EREZ: 7
TOPLAM PUAN: 25

NUR YERLİTAŞ: 6 
İVANA SERT: 6
KEMAL DOĞULU: 6 
UĞURKAN EREZ: 7 
TOPLAM PUAN: 25

NUR YERLİTAŞ: 5
İVANA SERT: 3
KEMAL DOĞULU: 4 
UĞURKAN EREZ: 6
TOPLAM PUAN:18

NUR YERLİTAŞ: 6
İVANA SERT: 5
KEMAL DOĞULU: 6 
UĞURKAN EREZ: 7
TOPLAM PUAN: 24

NUR YERLİTAŞ: 7
İVANA SERT: 8
KEMAL DOĞULU: 7 
UĞURKAN EREZ: 9
TOPLAM PUAN: 31

NUR YERLİTAŞ: 6
İVANA SERT: 6
KEMAL DOĞULU: 6 
UĞURKAN EREZ: 6
TOPLAM PUAN: 24

NUR YERLİTAŞ: 7
İVANA SERT: 7
KEMAL DOĞULU: 7 
UĞURKAN EREZ: 8
TOPLAM PUAN: 29

NUR YERLİTAŞ: 9
İVANA SERT: 9
KEMAL DOĞULU: 9 
UĞURKAN EREZ: 10
TOPLAM PUAN: 37

NUR YERLİTAŞ: 8
İVANA SERT: 7
KEMAL DOĞULU: 8
UĞURKAN EREZ: 7
TOPLAM PUAN: 30

NUR YERLİTAŞ: 10
İVANA SERT: 10
KEMAL DOĞULU: 9
UĞURKAN EREZ: 10
TOPLAM PUAN: 39
NUR YERLİTAŞ: 5
İVANA SERT: 6
KEMAL DOĞULU: 6
UĞURKAN EREZ: 7
TOPLAM PUAN: 24

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 10 BİN TL ÖDÜL KAZANANLAR
1.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÇİĞDEM ÇELİK
2.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan NAZLI KAYAASLAN
3.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan EMEL ÖZKIZILTAŞ
4.Hafta Otomobil Ödülü Kazanan AYŞEGÜL DOĞAN
5.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan GÜLŞAH YILMAZ
6.Hafta 10 Bin TL Ödül Kazanan ÖZDEN CERRAHOĞLU

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER 
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 28.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 29.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 30.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 32.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 33.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 34.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 35.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 36.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
9 ekim kim elendi, 9 ekim işte benim stilim eleme gecesi, 9 ekim işte benim stilim 10 bin kim kazandı, ibs 9 ekim kim gitti, ibs kim elendi, benim stilim 9 ekim kim elendi, bu hafta kim gitti, nazlı hamarat elendi mi, melek elendi mi, 
İşte Benim Stilim All Star Kim Elendi 9 Ekim 2015 Reviewed by Haberler4 on 10/09/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.