Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(30 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 27.BÖLÜM(30 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışması yeni haftasının üçüncü gününde 27.bölümü ile 30 eylül çarşamba günü ekrana geldi. Bildiğiniz gibi dün yayınlanan bölümde Nazlı Sultan Kayaaslan yarışmaya katılmamış ve diskalifiye olmuştu. Sosyal medyada yaptığımız araştırmalar sonrasında Nazlı Sultan Kayaaslan'ın evleneceği ve bu nedenle de yarışmadan ayrıldığı iddialarını gördük. Tabi bu iddialar ne kadar doğrudur bilinmez. İlk sezonda da Nur Bozar yarışmadan ayrılmış, daha sonra evlendiği haberleri çıkmıştı... Bakalım Nazlı Kayaaslan gerçekten de evlenmek için mi ayrıldı göreceğiz. 30 eylül günü yayınlanan bölümde de Ayşegül Doğan'ın aldığı düşük puanı ile olsa gerek arkadaşları ile abiye nedeni ile girdiği tartışma sonrasında ağlaması ve yarışmada yarışmak istemediğini dile getirmesi olay oldu. İşte 30 eylül çarşamba günü yarışmacıların giydiği kıyafetler ve aldıkları puanlar... İşte bugün üzgün işareti alan yarışmacı...  Bugün kim ne giydi, kaç puan aldı, günün kötü giyineni kim oldu, üzgün işareti alarak eleme potasına kim girdi...

İşte 30 Eylül Çarşamba İşte Benim Stilim All Star'da yarışmacıların aldıkları puanlar ve giydikleri kıyafetleri...

25.Bölüm Eleme Potası, "Didem Akın",
26.Bölüm Eleme Potası, "Nihal Candan",
27.Bölüm Eleme Potası, "Ezgi Ünal",

Günün en düşük puanını alan yarışmacılar Emel Özkızıltaş, Ayşegül Doğan ve Ezgi Ünal oldu. Jüri kararı ile Emel Özkıltaş ve Ayşegül Doğan jüri kararı ile eleme potasından kurtuldu ve eleme potasına kalan yarışmacı Ezgi Ünal oldu.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 27.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 5Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsepthttp://haberler4.blogspot.com
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 10 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Toplam Puan: 28 Puan
Konsept: Ayakkabı lansmanına gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Toplam Puan: 27 Puan
Konsept: Erkek arkadaşı ile yemeğe gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept: Davet veriyor
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Sinemaya gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Çiğem Çelik
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Konsept: Akşam dışarı çıkıyor
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: -

İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Toplam Puan: 27 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 24 Puan
Konsept: Akşam yemeğe gidiyorlar
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 24 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Didem Akın
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Konsept: Vergi dairesine gidiyor
Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 30 eylül,iste benim stilim all star 27.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 27.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 30 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 30 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 30 eylül,
İşte Benim Stilim All Star 27.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(30 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/30/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.