Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(29 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 26.BÖLÜM(29 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışması yeni haftasının ikinci gününde 26.bölümü ile 29 eylül salı günü ekrana geldi. Yeni bölümde dikkat çeken bir gelişme yaşandı. Yarışmacılardan Nazlı Sultan Kayaaslan yarışmaya gelmedi. Yarışmanın sunucusu Öykü Serter, Nazlı Kayaaslan'ın tüm aramalara cevap vermediği, ulaşamadıklarını, yayına gelemeyeceğini de haber vermediğini söyledi. Daha önce geçen hafta Nazlı Kayaaslan'ın yarışmadan ayrıldığı ve diskalifiye olduğu yazılmıştı. Bu hafta öğrendik ki gerçekten de Nazlı Kayaaslan yarışmadan kendi isteği ile ayrılmış görünüyor... Ayrıca bugün Özden Cerrahoğlu gözyaşlarına boğuldu. Ayşenur Balcı ile tartışmaya girdikten sonra Ayşenur Balcı soyunma odasında Özden'in jüri üyelerinin puanlaması ile ilgili yorumlarını dile getirdi. Bunun üzerine sunucu Öykü Serter'in çıkışı ve kendine soruları üzerine Özden Cerrahoğlu yaptığı hatayı anlamış olacak ki stüdyoyu ağlayarak terk etti daha sonra sakinleşerek yarışmaya geri döndü... Peki bugün kim ne giydi, kaç puan aldı, günün kötü giyineni kim oldu, üzgün işareti alarak eleme potasına kim girdi...

İşte 28 Eylül Pazartesi İşte Benim Stilim All Star'da yarışmacıların aldıkları puanlar ve giydikleri kıyafetleri...

25.Bölüm Eleme Potası, "Didem Akın",
26.Bölüm Eleme Potası, "Nihal Candan",

Günün en düşük puanını alan yarışmacılar Aycan Nurcan Şencan, Nihal Candan ve Ayşenur Balcı oldu. Jüri kararı ile Ayşenur Balcı ve Aycan Nurcan Şencan jüri kararı ile eleme potasından kurtuldu ve eleme potasına kalan yarışmacı Nihal Candan oldu.

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 26.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Didem Akın
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: Veli toplantısına gidiyor 
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 24 Puan
Konsept: Akşam yemeğine gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept http://haberler4.blogspot.com
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: Gece eğlenmeye gidiyor 
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Konsept: Dışarı çıkıyor
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: : Yaz akşamı arkadaşları ile dışarı çıkıyor
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Parfüm tanıtımı
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 24 Puan
Konsept:-
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: Ajansa seçmelere gidiyor 
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 9 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 25 Puan
Konsept: -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Sokak modası
Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 10.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 11.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 12.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 13.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 15.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 16.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 18.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 19.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 20.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 21.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 22.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 23.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 24.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 25.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 29 eylül,iste benim stilim all star 26.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 26.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 29 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 29 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 29 eylül,
İşte Benim Stilim All Star 26.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(29 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/29/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.