Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(15 Eylül 2015)

İŞTE BENİM STİLİM 14.BÖLÜM(15 EYLÜL 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının 3.haftasında 14.bölümü 15 Eylül 2015 salı günü ekrana geldi. 3. haftanın ilk gününde günün en kötü giyineni Nazlı Hamarat olmuştu. Haftanın ilk gününde eleme potasına giren Nazlı Hamarat oldu. Bakalım bugün günün en kötü giyineni kim olacak ve üzgün surat sembolünü kim alacak...
Bakalım 15 eylül günü neler yaşandı... 15 eylül 14.bölümde yarışmacılar hangi kıyafetleri giydiler, kaç puan aldılar ve günün en kötü giyineni kim oldu... İşte 15 Eylül İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm yarışmacıların kıyafetleri, aldıkları puanlar...(sürekli olarak güncellenecektir...)

13.Bölüm Nazlı Hamarat(Eleme Potası)
14.Bölüm Ayşenur Balcı (Eleme Potası)

15 eylül günü jüriden en az puanı alan yarışmacılar Nazlı Hamarat, Ayşenur Balcı, Ezgi Ünal oldu... Ezgi Ünal ile Nazlı Hamarat jüri kararı ile koruma altına alındı. Ayşenur Balcı bugün en kötü giyinen olarak üzgün surat sembolünü aldı ve eleme potasına girdi...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 14.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 16 Puan
Konsept:  
İşte Benim Stilim All Star Tuğçe Ergişi
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept:  Karaköyde arkadaşları ile buluşacak
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Konsept: Alışverişe çıkıyor
www.haberler4.blogspot.com
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Kayaaslan
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 23 Puan
Konsept: Londrada sokakta modellik yapıyor 
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu:7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Konsept:  Akşamüzeri Fransada kafede oturuyor
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept:  Yalıkavakta akşam yemeğine gidiyor
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept:  Akşam arkadaşları ile yemeğe
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Baylar
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept: Reklam İş Görüşmesi 
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept: İş yeri açılışı 
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş:  7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 20 Puan
Konsept: Vokal
İşte Benim Stilim All Star Nazlı Hamarat
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Konsept: Özel davet 
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:   Puan
Toplam Puan:   Puan
Konsept
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Konsept
Güncelleniyor...
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler buradan eklenecektir...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STARDA GİYİLEN KIYAFETLER
İşte Benim Stilim All Star 01.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 02.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 03.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 04.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 05.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 06.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 07.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 08.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İşte Benim Stilim All Star 09.Bölüm Kıyafetleri TIKLA >
İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
iste benim stilim all star 15 eylül,iste benim stilim all star 14.bölüm kıyafetleri, iste benim stilim all star kıyafetleri, işte benim stilim kim ne giydi, 14.bölüm giydiği kıyafetler, nereden aldı, 15 eylül işte benim stilim kıyafetleri, 15 eylül ibs günün en kötüsü kim oldu, en kötü giyinen kim oldu, ibs all star kıyafetler, bu tarz benim all star, bu benim stilim 15 eylül
İşte Benim Stilim All Star 14.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(15 Eylül 2015) Reviewed by Haberler4 on 9/15/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.