Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Kim Elendi 4 Aralık 2015

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR KİM ELENDİ...

EMEL ÖZKIZILTAŞ İLE AYCAN NURCAN ŞENCAN ELENDİ Mİ?

İşte Benim Stilim All Star yarışması 14.hafta elenen isimler belli oldu. İşte bu hafta İşte Benim Stilime veda eden isimler...

Bu hafta İşte Benim Stilim eleme gecesinden iki yarışmacı birden elenecek. Evet finale doğru eleme de değişti. Her hafta artık 2 yarışmacı eleniyor. 4 Aralık eleme gecesinden yarışmadan elenen yarışmacılar belli oldu. Elenen isimler daha önceki sezondan birinci olan isimler... İşte 4 aralık elenenler...

İŞTE BENİM STİLİM EMEL VE İKİZLER ELENDİ...
Bu hafta İşte Benim Stilim All Star'a veda eden isimler EMEL ÖZKIZILTAŞ ile AYCAN-NURCAN ŞENCAN kardeşler oldu...

Eleme potasına kalan isimler bu hafta Aycan Nurcan Şencan(İkizler), Emel Özkızıltaş, Özden Cerrahoğlu ve Gülay Hançer oldu. 4 Aralık eleme gecesinde eleme potasındaki bu isimlerden yarışmacı oyları ile elemeden son anda kurtulan isim Gülay Hançer oldu. Diğer yarışmacılar ise gecenin sonunda jüri karşısına çıkmak için hazırlandılar... Jüri kararı ile elenen iki isim belli oldu. Jüri kararı ile elenen isimler herkesi şaşırttı. Aycan Nurcan Şencan'ı ve Emel Özkızıltaş'ı elediler...

4 Aralık eleme gecesinde ayrıca haftanın birincisi yani 10 Bin TL büyük ödülün de sahibi belli oldu. Ezgi Ünal bu hafta 10 Bin TL ödülü kazanan isim oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Kim Elendi 4 Aralık 2015 Reviewed by Haberler4 on 12/05/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.