Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 85.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(7 Aralık 2015)

İŞTE BENİM STİLİM SON BÖLÜM 85.BÖLÜM(7 ARALIK 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının yeni bölümü 7 Aralık pazartesi günü ekrana geldi. Geçen hafta elemede yarışmanın en iddialı isimlerinden sezon birincisi olan Aycan Nurcan Şencan ile yine bir sezon birincisi olan Emel Özkızıltaş elendi. Eleme adeta şoke etkisi yarattı. Finale az bir zaman kala yarışmadaki en iddialı isimler bile elenmeye başladı. Yeni haftasında yine bir eleme yaşanacak. Artık ikişer yarışmacı eleniyor. Bakalım yeni haftanın ilk gününde elemeye kim kalacak... İşte 7 Aralık işte benim stilim kıyafetleri ve puanları ile eleme potasına kalan yarışmacı...

İşte Benim Stilim yarışmasının 15.haftasında 9 yarışmacı kalmış durumda. Artık finale sayılı günler kaldı. İşte Benim Stilim All Star yarışması finaline bakalım kimler kalacak ve bu senenin en tarz kadını kim olacak...

İşte Benim Stilim All Star yeni haftasında ilk gününde kimler eleme potasına girdi, kimler kaç puan aldı. İşte yarışmacıların kıyafetleri ve aldıkları puanlar...

İşte 7 Aralık işte benim stilimde eleme potasına kalan yarışmacı...
85.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Ayşegül Doğan"

Bugün en kötü giyinen yarışmacılar Ezgi Ünal, Ayşegül Doğan ve Gülay Hançer oldu. Jüri kararı ile eleme potasına kalan yarışmacı Ayşegül Doğan oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 85.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Kombin:Gülşah Yılmaz 7 aralık pazartesi günü haki elbise, daha açık renklerde Ceket ve çanta ile sahneye çıktı.
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Sima Şerafetinova
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin: Sima 7 aralık pazartesi günü beyaz gömlek, ekoseli kalem etek be şapka ile sahneye çıktı.
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş: 8 Puan
İvana Sert: 8 Puan
Kemal Doğulu: 8 Puan
Toplam Puan: 24 Puan
Kombin: Özden Cerrahoğlu 7 aralık pazartesi günü siyah etek, siyah gömlek, siyah deri ceket ile sahneye çıktı.
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: 9 Puan
Kemal Doğulu: 9 Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:-
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 7 Puan
Toplam Puan: 21 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülay Hançer
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim All Star 85.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(7 Aralık 2015) Reviewed by Haberler4 on 12/07/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.