Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim All Star 81.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(2 Aralık 2015)

İŞTE BENİM STİLİM SON BÖLÜM 81.BÖLÜM(2 ARALIK 2015)

İşte Benim Stilim All Star yarışmasının yeni bölümü 2 Aralık çarşamba günü ekrana geldi Yeni bölümde yine yarışmacılar podyuma çıktı ve günün en kötü giyinenleri arasından eleme potasına kalan yarışmacı belli oldu. Finale az bir zaman kala yarışmacılar da bir biri elenmeye devam ediyor. Bu haftaki eleme gecesinde 2 yarışmacı birden elenecek. Bakalım eleme potasına kimler girecek ve kimler jüri kararı ile elenecek..

Dün yayınlanan bölüm de eleme potasına Emel Özkızıltaş kalmıştı. Haftanın ilk günü ise Çiğdem Çelik eleme potasına kalan isim olmuştu. Bakalım bugün elemeye kim kalacak...

İşte Benim Stilim All Star yeni haftasında ikinci gününde kimler eleme potasına girdi, kimler kaç puan aldı. İşte yarışmacıların kıyafetleri ve aldıkları puanlar...

İşte 2 Aralık işte benim stilimde eleme potasına kalan yarışmacı...
79.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Gülay Hançer"
80.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Emel Özkızıltaş"
81.Bölüm Eleme Potasına Kalan Yarışmacı "Ayşenur Balcı"

Bugün en kötü giyinenler Ezgi Ünal, Ayşenur Balcı ve Nihal Candan oldu. Jüri kararı ile eleme potasına kalan isim Ayşenur Balcı oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR 81.BÖLÜM KIYAFETLER, PUANLAR
Yarışmacılar sahneye çıktıkça kıyafetler ve aldıkları puanlar güncellenecektir... Takipte kalın...
İşte Benim Stilim All Star Gülay Hançer
Nur Yerlitaş: 7 Puan
İvana Sert: 7 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşenur Balcı
Nur Yerlitaş: 5 Puan
İvana Sert: 5 Puan
Kemal Doğulu: 4 Puan
Toplam Puan: 14 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ayşegül Doğan
Nur Yerlitaş:  7 Puan
İvana Sert:  7 Puan
Kemal Doğulu:  5 Puan
Toplam Puan: 19 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Özden Cerrahoğlu
Nur Yerlitaş:  8 Puan
İvana Sert:  8 Puan
Kemal Doğulu:  6 Puan
Toplam Puan: 22 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Aycan Nurcan Şencan
Nur Yerlitaş:  Puan
İvana Sert:  Puan
Kemal Doğulu:  Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Emel Özkızıltaş
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 6 Puan
Toplam Puan: 18 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Çiğdem Çelik
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı: -
İşte Benim Stilim All Star Sima Şerafetinova
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Gülşah Yılmaz
Nur Yerlitaş: 6 Puan
İvana Sert: 6 Puan
Kemal Doğulu: 5 Puan
Toplam Puan: 17 Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Nihal Candan
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -
İşte Benim Stilim All Star Ezgi Ünal
Nur Yerlitaş: Puan
İvana Sert: Puan
Kemal Doğulu: Puan
Toplam Puan: Puan
Kombin:
Kıyafeti Nereden Aldı:  -

İŞTE BENİM STİLİM ALL STAR YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim All Star 81.Bölüm Kıyafetleri, Puanları(2 Aralık 2015) Reviewed by Haberler4 on 12/02/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.