Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Kim Elendi 8 Mayıs 2015

iste-benim-stilim-8-mayis
8 MAYIS İŞTE BENİM STİLİM TÜMAY ELENDİ

İşte Benim Stilim 3.sezon 5.hafta eleme gecesinde yarışmaya veda eden isim belli oldu. 8 Mayıs 2015 Cuma akşamı yayınlanan İşte Benim Stilim eleme gecesinde yarışmacılar yerli yabancı ikonlar performansları ile sahneye çıktılar. Yarışmacılardan Tümay yarışmaya veda etti... İşte 8 Mayıs İşte Benim Stilim eleme gecesi yarışmacıların aldıkları oylar, elemeye kalan isimler ve elemede jürinin oyları ile elenen yarışmacı...
8 mayıs işte benim stilim TÜMAY elenen yarışmacı oldu...
TÜMAY ELENDİ...
8 Mayıs Cuma akşamı İşte Benim Stilim yarışmasını 5.eleme gecesinde konuk jüri koltuğunda Işın Karaca yer aldı. Yarışmacılar yerli-yabancı ikonlar konsepti ile ekrana geldi. Tüm yarışmacılar performansları ile göz doldurdu. Jüriden en az puanı alan yarışmacı ŞİLAN oldu ve elemeye kalan ilk yarışmacı oldu. Daha son yarışmacılar oylama yaparak elemeye bir isim daha çıkardılar. Yarışmacılardan en fazla ismi söylenen TÜMAY oldu ve elemeye kalan ikinci isim oldu... ŞİLAN ve TÜMAY elemeye kalan iki yarışmacı olarak tekrar jürinin karşısına geçti... İşte jürinin oyları...


TÜMAY VE ŞİLAN İÇİN OYLAMA SONUÇLARI
  • IŞIN KARACA, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ
  • NUR YERLİTAŞ, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ
  • KEMAL DOĞULU, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ
  • UĞURKAN EREZ, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ
  • İVANA SERT, "TÜMAY" GİTSİN DEDİhaberler4.blogspot.com
YARIŞMACILARIN ELEME İÇİN SÖYLEDİKLERİ İSİMLER
  • EZGİ, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
  • SİNEM, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
  • SİMA, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
  • TÜMAY, "SİMA" GİTSİN DEDİ,
  • DİDEM, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
  • CEREN, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
  • GÜLŞAH, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
  • MİHRİBAN, "TÜMAY" GİTSİN DEDİ,
İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Kim Elendi 8 Mayıs 2015 Reviewed by Haberler4 on 5/09/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.