Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Kim Elendi 24 Nisan 2015

24-nisan-iste-benim-stilim
İŞTE BENİM STİLİM BÜŞRA EYEN SİRAL ELENDİ 24.04.2015

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim yarışmasında bir eleme daha yaşandı. 24 nisan cuma akşamı yarışmacılardan birisi daha yarışmaya veda etti. 24 nisan akşamı elemeye Büşra Eyen Siral ve Sinem Umaş kaldı. Jüri oyları ile Büşra Eyen Siral elendi... İşte 24 nisan eleme gecesinde elenen yarışmacı, jürinin oylaması ve yaşananlar...

24 Nisan İşte Benim Stilim Kim Elendi...

24 nisan akşamı Jürinin karşısına "yaza merhaba" konsepti ile çıkan yarışmacılardan en az puanı Büşra Eyen Siral aldı. Elemeye en az puan alarak ilk kalan Büşra Eyen Siral oldu.

Elemeye kalan ikinci isim ise yarışmacıların oyları ile Sinem Umaş oldu.

Büşra Eyen Siral ve Sinem Umaş bu hafta elemeye kalan isimler oldu. Büşra eyen Siral ve Sinem Umaş elemede tekrar jüri karşısına geçti ve elenen ismi jüri belirledi... İşte 24 nisan elemede jürinin oyları...
  • Linet, "Büşra" elensin dedi. 
  • Nur Yerlitaş, "Büşra" elensin dedi. 
  • İvana Sert, "Sinem Umaş" elensin dedi. 
  • Uğurkan Erez, "Sinem Umaş" elensin dedi. 
  • Kemal Doğulu, "Büşra Eyen Siral" elensin dedi.
Elenen isim 3 oy ile Büşra Eyen Siral oldu...

İşte Benim Stilim yeni eleme gecesi 24 nisan cuma akşamı yayınlandı. Yeni sezonun üçüncü eleme gecesinde yaza merhaba konseyti ile ekrana geldiler. Konuk jüri olarak eleme gecesinde Linet yer aldı.

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Kim Elendi 24 Nisan 2015 Reviewed by Haberler4 on 4/25/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.