Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim 3.Sezon Yeni Yarışmacıları

İŞTE BENİM STİLİM 3.SEZON YARIŞMACILARI KİMLER

Tv8 ekranlarından yayınlanan İşte Benim Stilim eski adı ile Bu Tarz Benim 2.sezon finali 3 nisan 2015 cuma akşamı gerçekleşecek. 2.sezon biter bitmez 3.sezon ara vermeden başlayacak. İşte Benim Stilim 3.sezon yeni yarışmacıları 3 nisan 2015 cuma final gecesi canlı yayında tanıtılacak. Peki İşte Benim Stilim 3.sezon yeni yarışmacıları kimler... İşte detaylar...

Bu Tarz Benim adı ile başlayan ve daha sonra Tv8 ekranlarına transfer olduktan sonra ismini İşte Benim Stilim olarak değiştiren, sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı, jüri koltuğunda ise İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu ve Uğurkan Erez'in oturduğu moda yarışmasında yeni yarışmacılar 100 Bin TL'lik ödül ve Türkiye'nin en tarz kadını olmak için yarışacaklar....

2015 İşte Benim Stilim Yeni Yarışmacılar...
İşte Benim Stilim 3.sezon yarışmacıları 3 nisan cuma akşamı tanıtılacak fakat yarışmanın 2.sezonu devam ederken yarışmaya dahil olmak için katılan yeni yarışmacılar arasından on dört yarışmacı olacağı için yeni isimleri sıraladık. Bu isimlerden on dört güzel kız yeni sezonda yarışacak...

İŞTE BENİM STİLİM BÜŞRA EYEN SİRAL(ELENDİ)
 


İŞTE BENİM STİLİM CEREM GÜMGÜZ

İŞTE BENİM STİLİM DİDEM EZGİ AKIN 








İŞTE BENİM STİLİM TÜMAY TALİ (ELENDİ)



Bu 13 yarışmacı yeni sezonda İşte Benim Stilim podyumunda boy gösterecek ve büyük ödül için yarışacak...
3 nisan 2015 cuma akşamı final gecesinde canlı yayında 3.sezon yeni yarışmacıları göreceğiz...

İşte Benim Stilim 3.Sezon Yeni Yarışmacıları Reviewed by Haberler4 on 3/31/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.