Top Ad unit 728 × 90

4 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi?

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER 4 ŞUBAT KİM ELENDİ

Tv8 kanalında yayınlanan moda yarışması İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasının finaline 2 gün kala bir ünlü isim daha yarışmadan elendi... Her gün bir ünlü ismin elendiği yarışmada final 5 şubat cuma akşamı... Dünkü bölümde elenen isim Sevil Uyar olmuştu. Peki bugün kim elendi. İşte 4 Şubatta elenen yarışmacı...İşte benim stilimde kim elendi 4 şubat...

Her gün bir yarışmacının elendiği işte benim stilim ünlülerde bir ünlü isim daha elendi. Finalistler yavaş yavaş belli oluyor. 4 Şubat çarşamba elenen yarışmacı...

İşte Benim Stilim Ünlülerde 3 Şubat çarşamba günü Sevil Uyar elenmişti. 5 Şubat Cuma günü büyük finalde 4 yarışmacı finale kalacak ve 5 Şubat İşte Benim Stilim Şampiyonu belli olacak. İşte bugün elenen yarışmacı...
4 ŞUBAT İNCİ PARS ELENDİ...
İŞTE BENİM STİLİM İNCİ PARS ELENDİ

İşte Benim Stilim ünlüler yarışmasında bakalım finale kimler kalacak. Bakalım yarın hangi ünlü elenecek...

İşte Benim Stilim 6.sezon 8 şubat pazartesi günü başlıyor...

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
  • Simge Tertemiz
  • Pelin Suade
  • Berna Öztürk
  • Nil Karataş
  • Tuğçe Özbudak
  • Gizem Özdilli
  • İnci ParsElendi
  • Sevil UyarElendi
  • AslızenElendi
  • Esra BalamirElendi
  • Elif Ece UzunElendi
  • Hatice ÇarparElendi
  • Yeşim ErçetinElendi
  • Yasemin ÖztürkElendi
  • Neslihan Önder Elendi
  • Esra Sönmezer Elendi
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter
4 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi? Reviewed by Haberler4 on 2/04/2016 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.