Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Simge Tertemiz Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları

simge-tertemiz
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER SİMGE TERTEMİZ

İşte Benim Stilim yeni sezonda ünlü yarışmacıları ile ekrana geliyor. Yeni jüri üyeleri ve yeni yarışmacıları ile 5.sezonunda izleyici ile buluşacak olan İşte Benim Stilim Ünlüler 1.bölümü 1 Ocak 2016 Cuma günü  yayınlanacak. İlk bölümde tüm yarışmacılar tanıtılacak. İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacılarından birisi de Simge Tertemiz oldu. Simge Tertemiz İşte benim Stilimde yarışacak ilk isim olmuştu. Peki İşte benim stilim ünlüler simge tertemiz kimdir, kaç yaşında, nerelidir. İşte Benim Stilim Simge Tertemiz hakkında merak edilenler...

Simge Tertemiz Kimdir?
Simge Tertemiz Yaşı: 27
Simge Tertemiz Boyu: 178 cm
Simge Tertemiz Kilosu: 67 kg

Simge Tertemiz, 9 Eylül 1988  İskenderun doğumlu sunucu, manken ve oyuncudur. Simge Tertemiz ilkokulunu Yahya Kemal Beyatlı İlkokulunda okuduktan sonra Nuri Cıngılloğlu Lisesinde eğitimini tamamlamış ardından Anadolu Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünü kazanmıştır. Hala eğitimine devam etmektedir. Simge Tertemiz  Murat Kadıoğlu ile evlilik yapmış ve ayrılmıştır. Simge Tertemiz'in Nail Kaya adında bir oğlu vardır.

Simge Tertemiz 2002 yılında katıldığı Best Model of Turkey yarışmasında Gelecek Vadeden Misyon Ödülünü kazanmıştır. Ardından 2004 yılında düzenlenen Best Model Of Turkey yarışmasına katılmış ve birinci seçilmiştir. Aynı yıl 2004 Best Model of The World yarışmasında yarışan güzelimiz dördüncü olmuştur. 2004 Miss Tourism yarışmasında ise beşinci olabilmiştir.

Simge Tertemiz mankenlik ve modelliğin yanı sıra sinema filmlerinde de rol almıştır. Simge Tertemiz Çılgın Dershane filminde ardından Çılgın Dershane Kampta gibi filmlerde rol almıştır. Sunuculuk kariyerinde ise Özel Hat, Süper Starlife gibi magazin programları yer alıyor.

Simge Tertemiz Boxer dergisi tarafından 2011 yılının en seksi kadını seçilmiştir.

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Simge Tertemiz Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 1/01/2016 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.