Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Elif Ece Uzun Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER ELİF ECE UZUN

İşte Benim Stilim 5.sezonu ile 1 Ocak 2016 Cuma günü ekranlarda izleyici ile buluyor. İşte Benim Stilim 2016 yılında İşte Benim Stilim Ünlüler formatı ile ekrana geliyor. Yeni sezonda moda yarışmasında ünlüler ter dökecek. Yeni jüri üyelerinin karşısında yeni yarışmacılarla İşte Benim Stilim Ünlüler bakalım ilgi görecek mi? 2015 İşte Benim Stilim yarışmasında yarışacak ünlülerden birisi Elif Ece Uzun. Peki güzelliği ile dikkat çeken Elif Ece Uzun kimdir, kaç yaşında, nereli. İşte Benim Stilim Elif Ece hakkında merak edilenler...

Elif Ece Uzun Kimdir?
Elif Ece Uzun Yaşı: 31
Elif Ece Uzun Boyu: 180 cm
Elif Ece Uzun Kilosu: 52 kg
Elif Ece Uzun Saç Rengi: Kahve
Elif Ece Uzun Göz Rengi: Ela

Elif Ece Uzun, 5 Ağustos 1984 Adapazarı doğumludur. Elif Ece modellik yapmaktadır. Elif Ece Uzun'un annesi Artvinli babası ise Rizelidir.  Elif Ece Uzun Turizm otelcilik lisesinden mezun okumuştur ayrıca aynı yıllarda yerel televizyonlarda programlar yapmıştır.

Elif Ece, henüz 15 yaşında iken Best Model yarışmasına katılmıştır.  Okul hayatı bitince 2004 yılında profesyonel olarak modellik yapmaya başlamıştır.
Elif Ece Uzun modelliğin yanı sıra İletişim Sanatları Akademisi'nde, iletişim sanatları üzerine eğitim almıştır. Eğitimlerinin ardından ilk sunuculuk deneyimi ise Şafak Sezer ile Star TVde sunduğu bir show programıdır. Daha sonra Kanal 1'de Necmi Yapıcı ile şaka ve eğlence programını sundu. Ardından  Çarkıfelek programında Mehmet Ali Erbil'e eşlik etmiştir. Sunuculuğun yanı sıra dizi sektörüne de yönelen güzel model Aşk Her Yaşta dizisinde rol aldı daha sonra Akademi 35, 5 ta tiyatro eğitimi aldı. Dizi oyunculuğu yanı sıra reklam filmlerinde de oynamıştır.

Elif Ece Uzun seyahat etmeyi, at binmeyi ve dalmayı seviyor. Ayrıca güzel model sokak hayvanlarına da ilgili.

Elif Ece Uzun Yer Aldığı Dizi ve Programlar
  • 2006 Kanal 1 Bravo programı
  • 2010 Atv Klip TV
  • 2015 Kanal D Aşk Her Yaşta dizisi
  • Eti Tutku Reklam Filmi
Elif Ece Uzun Fotoğrafları
 

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Elif Ece Uzun Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 1/01/2016 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.