Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim İnci Pars Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları

inci-pars
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER İNCİ PARS

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ilk bölümü ile 1 Ocak 2015 Cuma günü ekrana geldi. İşte Benim Stilim 5.sezonunda bildiğiniz gibi ünlüler yarışıyor. 2016 yılının en stili kadını ünlü isimler arasından çıkacak. İlk bölümde yeni yarışmacılar ve yeni jüri üyeleri ile izleyici karşısına geçen İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında yarışmacılar ünlü isimlerden oluşuyor. Hepsi ünlü olsa da çoğu yarışmacıyı ilk kez görmüş olabilirsiniz. Bu isimlerden birisi de İnci Pars. İnci Pars'ı daha önce Hayat Bilgisi dizisinden tanıyoruz.  Peki İşte Benim Stilimde yarışacak olan İnci Pars kimdir, kaç yaşındadır, evli mi? İşte İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacılarından İnci Pars ile ilgili merak edilenlerin cevabı... İşte biyografisi ve fotoğrafları...

İnci Pars Kimdir?
İnci Pars Yaşı: 35
İnci Pars Boyu: 170 cm
İnci Pars Kilosu: 56 kg

İnci Pars 1 Ocak 1980 yılında Kıbrıs Girne'de doğmuştur. Güzel oyuncu henüz 18 yaşındayken Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Güzeli seçilmiştir.
Oyuncu güzelimiz oyunculuğa 17 yaşındayken başlamış ilk dizisi Aşk ve Barış dizisidir. Bu dizi Kuzey Kıbrıs'ta yayınlanmıştır. İnci Pars daha sonra İstanbul'a yerleşmiş ve Hayat Bağları dizisinde rol almıştır. İnci Pars'ın yıldızı ise Hayat Bilgisi ile parlamıştır.  Daha sonra ise Hayal ve Gerçek dizisinde rol almış ardından da Yahşi Cazibe dizisinde boy göstermiştir. Şimdilerde 2016 İşte Benim Stilim yarışmasında yarışmaktadır.http://haberler4.blogspot.com

İnci Pars Rol Aldığı Diziler:
  • 1997 Aşk ve Barış dizisi
  • 2000 Hayat Bağları dizisi
  • 2003 Hayat Bilgisi dizisi
  • 2007 Hayal ve Gerçek dizisi
  • 2010 Yahşi Cazibe dizisi
  • 2016 İşte Benim Stilim
İşte Benim Stilim İnci Pars Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 1/01/2016 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.