Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Pelin Suade Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları

pelin-suade
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER PELİN SUADE

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışması ilk bölümü ile 1 Ocak 2015 Cuma günü başladı. İlk bölümde yeni yarışmacılar ve yeni jüri üyeleri ile izleyici karşısına geçen İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında yarışmacılar ünlü isimlerden oluşuyor. Hepsi ünlü olsa da çoğu yarışmacıyı ilk kez görmüş olabilirsiniz. Bu isimlerden birisi de Pelin Suade. Pelin suade güzelliği ile dikkat çekiyor. Peki Pelin Suade kimdir, kaç yaşındadır, evli mi? İşte İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmacılarından Pelin Suade ile merak edilenlerin cevabı... İşte biyografisi ve fotoğrafları...

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM OLDU TIKLA >>>

Pelin Suade Kimdir?

Pelin Suade Yaşı: 28
Pelin Suade Boyu: 180 cm
Pelin Suade Kilosu: 54 kg
Pelin Suade Göz Rengi: Mavi
Pelin Suade Saç Rengi: Sarı

Fotomodellik ve mankenlik yapan Pelin Suade 1988 İstanbul doğumludur. Marmara Üniversitesi Halkla İlişkiler mezunudur. Modelliğin yanı sıra sunuculuk ta yapan güzelimiz  Üsküdar Musiki Cemiyetinde müzik eğitimi almış ardından da şan eğitimini tamamlamıştır. Zaten annesi de müzisyen olan manken-sunucu Pelin Suade magazin programlarında sunuculuk yapmıştır. İlk olarak Cine 5 kanalında sunuculuk yapan Pelin suade daha sonra Flash Tv'de magazin programı sunmuştur.

2006 yılından bu yana da televizyon ekranında sunuculuk yapıyor. Müzisyen bir aileden gelen Pelin Suade Annesinin eğitim aldığı Üsküdar Musiki Cemiyeti'nin sınavlarına katılmış seslendirdiği bir eserle ustadlarının beğesini kazanıp bu önemli müzik kurumuna kabul edilmiştir. Cemiyete 2 yıl devam edip daha sonra şan eğitimiyle devam etmiştir.http://haberler4.blogspot.com

Pelin Suade Sunduğu Programlar:
  • Şimdi Magazin 
  • Magazin Dünyası
  • Heyecanlı
  • Kanal 1 Mazagin 
  • Bizden Kaçmaz 
  • Sinemanyak 
  • Nayır N’olamaz
  • Süper Kulüp
Sunuculuk, mankenlik ve fotomodelliğin yanı sıra müzik kariyerinde de bir albüm çıkararak giriş yapmıştır. Pelin Suade "Pişmanlar Cehennemi" adında bir albüm çıkartmıştır.

Pelin Suade Fotoğrafları:
  

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter
2016 İşte Benim Stilim Yayın Günü ve Saati: Hafta İçi Her Gün Saat: 16.00 Eleme Gecesi Cuma Günleri Saat: 22.00
İşte Benim Stilim Birincileri:
1.Sezon Birincisi Aycan Nurcan Şencan
2.Sezon Birincisi Emel Özkızıltaş
3.Sezon Birincisi Ezgi Ünal
4.Sezon Birincisi Ayşenur Balcı
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Pelin Suade Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 1/01/2016 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.