Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Yeni Gelen Yarışmacılar Kim 2 Mart 2015

iste-benim-stilim
İŞTE BENİM STİLİM YENİ 2 YARIŞMACISI 2 MART 2015

İşte Benim Stilim yarışmasına 2 yeni yarışmacı katılacak. 2 Mart 2015 Pazartesi günü yayınlanacak bölümde 2 yeni yarışmacı yarışmaya dahil olacak...Peki İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları kimler 2 mart 2015... İşte detaylar...

Geçtiğimiz dönemde Bu Tarz Benim yarışmasında da olduğu gibi yarışmaya sonradan katılan yarışmacılar oluyordu. Yarışma devam ederken seçilen yarışmacılardan iki isim İşte Benim Stilim yarışmasına dahil olacak. 2 Mart Pazartesi günü ekranlarda göreceğiz bu yarışmacıları...

İşte Benim Stilim Yeni Yarışmacıları...
İŞTE BENİM STİLİM İLBİLGE UZUN
İŞTE BENİM STİLİM ÇİĞDEM ÇELİK

2 Mart 2015 Pazartesi günü İşte Benim Stilim yarışmasına daha önce elemelerde elenen İlbilge Uzun ile Çiğdem Çelik katıldı.

Bakalım İlbilge Uzun ve Çidem Çelik nasıl bir performans sergileyecek...

İşte Benim Stilim 27 Şubat 2015 Cuma akşamı eleme gerçekleşmiş ve Melisa Şahin yarışmadan elenmişti...
Yarışmada geriye 7 yarışmacı kaldı. format gereği 2 yarışmacı dahil olacak ve yarışmacı sayısı 9 olacak...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILAR
İşte Benim Stilim'e gelme ihtimali yüksek olan yarışmacılardan birisi Armağan Güngör. Geçtiğimiz haftalarda yarışmaya katılmış ve jüriden tam puan almış güzelliği ile büyülemişti... Bakalım yarışmaya dahil olabilecek mi? İşte Benim Stilim Armağan Güngör kimdir TIKLA >>>


İşte Benim Stilim Yeni Gelen Yarışmacılar Kim 2 Mart 2015 Reviewed by Haberler4 on 2/28/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.