Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Armağan Güngör Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları

İŞTE BENİM STİLİM ARMAĞAN GÜNGÖR

ARMAĞAN GÜNGÖR

Tv8 İşte Benim Stilim yarışması son hız devam ederken yeni sezon için yeni yarışmacılar da yarışmaya dahil oluyor. Yeni sezon hazırlıklarına şimdiden başlayan jüri üyeleri yeni yarışmacıları kabul ediyor. 19 Şubat 2015 Perşembe günü bir yarışmacı daha podyuma çıktı. Yeni yarışmacı adayı Armağan Güngör. İşte Benim Stilim'in yeni bölümünde Armağan kendi deyimiyle Armin güzelliği ile büyüledi. Biz de haberler4 olarak Armağan Güngör hakkında merak edilenleri araştırdık. İşte Benim Stilim yarışmacılarından Armağan Güngör...

Armağan Güngör Yaşı: 29
armağan güngörArmağan Güngör Boyu:-
Armağan Güngör Kilosu: -
Armağan Güngör Saç Rengi: Siyah
Armağan Güngör Göz Rengi: Kahverengi(Mavi Lens)

İşte Benim Stilim Armin Güngör 29 Yaşında, Çorumlu. Ailesi ile birlikte Muğlada yaşıyor. İstanbul'a yeni gelmiş. Armin, prova mankenliği yapıyor.

İşte Benim Stilim Armin Fotoğrafları...
İşte Benim Stilim Armağan Güngör Kimdir, Kaç Yaşında, Fotoğrafları Reviewed by Haberler4 on 2/19/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.