Top Ad unit 728 × 90

İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat 2015

iste-benim-stilim-eleme
TV8 İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ 21.02.2015

Tv8 ekranlarında yayınlanan İşte Benim Stilim (eski adı ile Bu Tarz Benim) yarışmasında 6.eleme gecesi 21 Şubat 2015 Cumartesi gecesi gerçekleşecek. Bakalım byu hafta kim elenecek? İşte detaylar...

21 Şubat Show Tv Bu Tarz Benim Elenen Yarışmacı için TIKLA >>>

GÜLAY HANÇER elendi...
21 Şubat elenen isim GÜLAY HANÇER oldu...

21 Şubat eleme gecesinde elemeye kalan yarışmacılar GÜLAY ve ÖZDEN oldu.

Nur Yerlitaş, eleme için GÜLAY gitsin dedi
İvana Sert eleme için GÜLAY gitsin dedi
Uğurkan Erez eleme için ÖZDEN gitsin dedi
Kemal Doğulu eleme için GÜLAY gitsin dedi
Hadise eleme için GÜLAY gitsin dedi

21 Şubat eleme gecesinde jüriden en az puanı alan yarışmacı GÜLAY HANÇER oldu ve elemeye kalan ilk yarışmacı oldu.
Yarışmacılar eleme için ÖZDEN CERRAHOĞLU ismini söylediler.

Nihal, eleme için ZEYNEP gitsin dedi,
Özden eleme için MARİA gitsin dedi
Maria eleme için ÖZDEN gitsin dedi,
Nazlı Sultan eleme için MARİA gitsin dedi,
Nazlı Hamarat eleme için ZEYNEP gitsin dedi
Emel eleme için ÖZDEN gitsin dedi
Melisa eleme için ÖZDEN gitsin dedi
Zeynep eleme için ÖZDEN gitsin dedi

İşte Benim Stilim Eleme Gecesi 21 Şubat 2015 Cumartesi Saat: 22:00 Tv8

Tv8 de yayınlanan ve sunucluğunu Öykü Serter'in yaptığı, jüri koltuğunda İvana Sert, Nur Yerlitaş, Kemal Doğulu, Uğurkan Erez'in bulunduğu İşte Benim Stilim yarışmasında bir yarışmacı daha elenecek. Bu haftaki eleme gecesinde yarışmacıların konsepti maskeli balo. Yarışmacılar maskeli baloya gidecekleri kıyafetle jüri karşısına geçecek. Konuk jüri ise şarkıcı Hadise. Hadise bu hafta İşte Benim Stilim jüri koltuğunda oturacak ve elenecek yarışmacıyı belirleyecek...

21 Şubat İşte Benim Stilim eleme gecesinde, İvana Sert sergilediği "Tango" dansıyla geceye renk katacak.

İşte Benim Stilim yarışmasında finale yaklaştıkça yarışmacı sayısı da her hafta azalıyor. Geriye kalan 9 yarışmacıdan bakalım bu hafta kim gidecek...

Eleme gecesinde tüm oylamalar bu sayfada olacak...

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Maria Surina 
İşte Benim Stilim Gülay Hançer 
İşte Benim Stilim Özden Cerrahoğlu
İşte Benim Stilim Nazlı Hamarat
İşte Benim Stilim Melisa Şahin
İşte Benim Stilim Nihal Candan

DAHA ÖNCE ELENEN YARIŞMACILAR
  • İşte Benim Stilim Almila Kuruoğlu (Elendi)
  • İşte Benim Stilim Gülşah Yanaş (Elendi)
  • İşte Benim Stilim Derya Yarar (Elendi)
  • İşte Benim Stilim Gökçe Markal (Elendi)
  • İşte Benim Stilim Melisa Çeliker(Elendi)
İşte Benim Stilim Kim Elendi 21 Şubat 2015 Reviewed by Haberler4 on 2/22/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.