Top Ad unit 728 × 90

Bu Tarz Benim Serhan, Okan, Tuba ve Esra Elendi 21 Şubat 2015

SERHAN, OKAN, TUBA, ESRA ELENDİ BU TARZ BENİM 21 ŞUBAT 2015 

Show Tv ekranlarında yayınlanan Bu Tarz Benim yarışmasında bir eleme gecesi daha yaşandı. 21 Şubat 2015 cumartesi gecesi yayınlanan Bu Tarz Benim eleme gecesinde elenen yarışmacılar belli oldu. Çiftler halinde yarışan yarışmacılardan bu hafta elenenler SERHAN, OKAN, TUBA, ESRA oldu. Yeni formatı ile ekrana gelen Bu tarz benim de ilk elenen çift SERHAN, OKAN, TUBA, ESRA oldu. İşte detaylar...
OKAN, SERHAN, ESRA, TUBA

21 Şubat Eleme Gecesi yaşananlar...

Bu Tarz Benim Serhan elendikten sonra yarışmayı terk etti... Bu Tarz Benim Serhan Kimdir Tıkla >>>

Eleme gecesi jüriden en düşük puanı alan Tuba ve Egemen oldu.
Haftanın en düşük puan alan yarışmacılar Cansu ve Serhan
Haftanın en yüksek puanı alan Aygün ve Erkan, eleme için Esra ve Okan gitsin dedi.
Bu üç yarışmacı çift elemeye kaldılar. Elemede bu üçt çiftten iki erkek ve iki kadın yarışmacı yarışmaya veda edecek...



SERHAN ELENDİ...
Erkek Yarışmacılardan Jüri Üyelerinin Oyları:
Umut Eker, "SERHAN" gitsin dedi,
Cemil İpekçi, "OKAN" gitsin dedi,
Sibel Arna, "OKAN" gitsin dedi,
Ebru Akel, "SERHAN" gitsin dedi,
Bülent Ersoy, "SERHAN"gitsin dedi.

OKAN ELENDİ...
Umut Eker, "EGEMEN" gitsin dedi,
Cemil İpekçi, "OKAN" gitsin dedi,
Sibel Arna, "OKAN" gitsin dedi,
Ebru Akel, "EGEMEN" gitsin dedi,
Bülent Ersoy, "OKAN"gitsin dedi.

TUBA ELENDİ...
Kadın Yarışmacılardan Jüri Üyelerinin Oyları:
Umut Eker, "TUBA" gitsin dedi,
Cemil İpekçi, "TUBA" gitsin dedi,
Sibel Arna, "TUBA" gitsin dedi,
Ebru Akel, "TUBA" gitsin dedi,
Bülent Ersoy, "ESRA"gitsin dedi.

ESRA ELENDİ...
Umut Eker, "ESRA" gitsin dedi,
Cemil İpekçi, "ESRA" gitsin dedi,
Sibel Arna, "ESRA" gitsin dedi,
Ebru Akel, "ESRA" gitsin dedi,
Bülent Ersoy, "ESRA"gitsin dedi.

Bu Tarz Benim Serhan, Okan, Tuba ve Esra Elendi 21 Şubat 2015 Reviewed by Haberler4 on 2/22/2015 Rating: 5
All Rights Reserved by Haberler, Güncel Haberler, Son Dakika Haberleri © 2014 - 2015
Powered By Blogger, Share by Star Tuan

Biểu mẫu liên hệ

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.